Onko silmänisku flirttailua?
Mun ihastukseni joskus ns. "vinkkaa silmää" mulle. Samoin hän välillä hiplailee kaulaansa (stressin merkki?) ja hiuksiaan todella pitkään, kun juttelemme. Onko flirttiä vaiko "vain" tapa, joka joillain ihmisillä on, jos he ovat hyvällä tuulella? Kysyn, sillä tulkitsen hänen käytöstään äärimmäisen ylioptimistisesti.
Kommentit (11)
Jospa hänellä on elohiiri silmässä ja kaulassa ihottumaa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hänellä on elohiiri silmässä ja kaulassa ihottumaa.
Ei ollut elohiirtä, mutta tarkoituksella oli silleen "winkwink", mutta en tiedä, onko tuo vain yleisempi tapa ihmisillä vai onko siimä mukana flirttiä. Itse oon niin estoinen, etten uskaltaisi tehdä niin edes ihastukselleni. Kaulassakaan ei ollut ihottumaa, mutta jostain luin, että se kaulan koskettelu viittaa stressaantuneisuuteen, eikä erityisesti siihen, että olisi keskustelukumppaniataan erityisen kiinnostunut hyvässä mielessä.
Sä olet ihana! :D
Mutta tosissaan, kokeile itse tehdä kaikkia niitä vaivihkaisia merkkejä joita ihastunut ihminen antaa. Sen on tutkittu vaikuttavan siten että vastapuoli alitajuisesti alkaa huomata sinut "siinä mielessä". Ihmisen lisääntymisvietti (en käy koko tylsää evoluutioluentoa läpi) on rakennettu siten että tunnistamme mahdollisen kumppaniehdokkaan ja anname sille myönteisen vastineen. Eli on tsäänssit että jos sinä olet kiinnostunut hänestä, hän saattaa olla myös sinusta. Jee, eikö ookin hyvä uutinen?
Nyt seuraava haaste onkin päästä yli siitä että ollaan suomalaisia. Onnea matkaan.
Tai siis mielestäni silmänisku on niin klassista, etten kehtaisi itse tehdä niin ja lisäksi ihastuneena oon lähinnä hölmistyneen säikähtänyt, eikä energiaa riitä mihinkään klassisempaan flirttailuun. Uskoisin, ettei aidosti ihastunut pysty iskemään silmää, kun keskittyy siihen katsomaansa ihmiseen liikaa.
Mää oon liian kova flirttailemaan ja mulla on tapana just koskettaa kaulaa ja hiuksia. Lisäksi mulla on kestohymy päällä:)
Ihan tyhmää iskeä silmää, jos ei pahat ole mielessä.
Aivan kuin se ihana ihminen ois laittanut bensaa liekkeihin. Kun siis olin jo valmiiksi aivan lääpälläni häneen. 😍
Ihastunut ihminen ei iske yleensä silmää. Vain silloin iskee silmää, kun huomaa että toinen on ihastunut tai on jokin jaettu salaisuus, mutta joka tapauksessa on vahva ja voimakas olo - vallan tuntu.
Aidosti ihastunut ihminen on vähän epävarma, hämmentynyt, aivan liikaa ihastuksensa lumoissa kyetäkseen tekemään jotain niin tietoista kuin silmäniskut tai lähelle tulemiset ja kämmenen silittämiset, mitkä moni tulkitsee ihastumisen merkiksi. Ne ovat vain valloituksen merkkejä. Kiinnostuksen merkkejä kyllä mutta ei siinä romanttisessa mielessä. Ennemmin niin, että on huomannut että tuo toinen on ihastunut ja minäpä tässä paistattelen ihastelun loisteessa ja vähän bensaa lisää liekkeihin ja mahdollisesti toimintaakin - mutta ei halua parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut ihminen ei iske yleensä silmää. Vain silloin iskee silmää, kun huomaa että toinen on ihastunut tai on jokin jaettu salaisuus, mutta joka tapauksessa on vahva ja voimakas olo - vallan tuntu.
Aidosti ihastunut ihminen on vähän epävarma, hämmentynyt, aivan liikaa ihastuksensa lumoissa kyetäkseen tekemään jotain niin tietoista kuin silmäniskut tai lähelle tulemiset ja kämmenen silittämiset, mitkä moni tulkitsee ihastumisen merkiksi. Ne ovat vain valloituksen merkkejä. Kiinnostuksen merkkejä kyllä mutta ei siinä romanttisessa mielessä. Ennemmin niin, että on huomannut että tuo toinen on ihastunut ja minäpä tässä paistattelen ihastelun loisteessa ja vähän bensaa lisää liekkeihin ja mahdollisesti toimintaakin - mutta ei halua parisuhteeseen.
On meillä tiettyjä ns. yhteisiä "salaisuuksiakin", tosin siinä mahdollisessa flirttailutilanteessa ei ollut muita silminnäkijöitä. Kieltämättä itse "kykenen" koskettamaan ihastustani lähinnä sellaisessa tilanteessa, jossa tunnen itseni jokseenkin itsevarmaksi. Mä kyllä haluaisin hänen kanssaan suhteeseen todellakin ja vaikka tekisinkin jotain itsevarmaakin.
Siis tämä! Niin epäselvää ku voi oikeesti tulkita monella eri tavalla