Miksi psykiatrisella osastolla kaikki kiva on kielletty?
Miksi hoitajat kieltävät kaikki asiat, kun huomaavat että jollakulla on kivaa? Luin yhtä hauskaa juttua puhelimesta ja nauroin itsekseni - puhelin takavarikoitiin. Sitten pelasimme muiden potilaiden kanssa korttia ja hoitajat ilmeisesti huomasivat ilmeistämme että viihdyimme - kortit takavarikoitiin. Siirryimme muuttuva labyrintti-peliin, kerroimme vitsejä ja naureskelimme - peli takavarikoitiin. Pitäisi vaan istua paikallaan seinää tuijottaen, sitten tuntuvat olevan tyytyväisiä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No ei kai suljetulla osastolla ole kuin ne potilaat, jotka sitä hoitoa tarvitsevat. Olkaa kunnolla siellä osastolla, niin pääsette taas nauramaan omaan kotiinne niin paljon kuin haluatte.
Voi kuule. Sieltä on poliisit joutunut hakee käytävän lattialla itkeviä ja potkivia potilaita, kun on päätetty uloskirjauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat kommentit on sairailta ihmisiltä, joten niihin kannattaa suhtautua varauksella. Persoonallisuushäiriöiset eivät koskaan ymmärrä syitä ja omaa vastuutaan tilanteiden ja tapahtumien kulkuun.
Siinä on taas lääkäriä leikkivä keittiöpsykologian asiantuntija. Minä sairastan antisosiaalista persoonallisuushäiriötä ja olen kyllä täysin tietoinen omasta vastuustani eri tilanteissa. Se, että olen lähes täysin psykopaatti ei kuitenkaan oikeuta hoitajien ilkeilyä. Persoonallisuushäiriöiset voivat olla terapian ja/tai itsetutkiskelun seurauksena vaikka kuinka tietoisia omista vioistaan ja omasta toiminnastaan.
Suurin osa näistä akuuttipsykiatrian potilaat ei kyllä näemmä ole itsetutkistelua harrastaneet. Haluavat pitkän hoitojakson, vaikkei siihen löydy kriteerejä. Ts. Potilas pelaa seurapelejä ja rupattelee ja ilakoi muiden potilaiden kanssa. Eli siis mikä on hoidon syy ja tavoite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat kommentit on sairailta ihmisiltä, joten niihin kannattaa suhtautua varauksella. Persoonallisuushäiriöiset eivät koskaan ymmärrä syitä ja omaa vastuutaan tilanteiden ja tapahtumien kulkuun.
Siinä on taas lääkäriä leikkivä keittiöpsykologian asiantuntija. Minä sairastan antisosiaalista persoonallisuushäiriötä ja olen kyllä täysin tietoinen omasta vastuustani eri tilanteissa. Se, että olen lähes täysin psykopaatti ei kuitenkaan oikeuta hoitajien ilkeilyä. Persoonallisuushäiriöiset voivat olla terapian ja/tai itsetutkiskelun seurauksena vaikka kuinka tietoisia omista vioistaan ja omasta toiminnastaan.
Suurin osa näistä akuuttipsykiatrian potilaat ei kyllä näemmä ole itsetutkistelua harrastaneet. Haluavat pitkän hoitojakson, vaikkei siihen löydy kriteerejä. Ts. Potilas pelaa seurapelejä ja rupattelee ja ilakoi muiden potilaiden kanssa. Eli siis mikä on hoidon syy ja tavoite?
👍
Miksi suljetulta osastolta kielletään toisten potilaiden vittuilu toisilta potilaita tahallisella mielisairaalla tavalla ja miksi niitä ei eristetä?
Vierailija kirjoitti:
Teitä on helpompi paimentaa seiniä tuojottelevina kuolasuina.
Sinua on helppo satuttaa henkisellä väkivallalla.
Häiritsitte muita äänenkovuudellanne.
Erikoista. Husin alueella lukuisissa psykan osastoilla työskentelevä ei ole koskaan kuullutkaan moisista rajoituksista. Puhelin ja läppäri saa olla, kunhan et psykoosissa kirjoittele noloja tekstejä someen. Silloin se takavarikoidaan, omaksi parhaaksesi koska häpeäisit niitä myöhemmin. Pelit, ym ovat suositeltuja ajanvietteitä. Mä epäilen että olet provo.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Husin alueella lukuisissa psykan osastoilla työskentelevä ei ole koskaan kuullutkaan moisista rajoituksista. Puhelin ja läppäri saa olla, kunhan et psykoosissa kirjoittele noloja tekstejä someen. Silloin se takavarikoidaan, omaksi parhaaksesi koska häpeäisit niitä myöhemmin. Pelit, ym ovat suositeltuja ajanvietteitä. Mä epäilen että olet provo.
Mistä tiedätte mitä potilaat kirjoittavat someen? Asennatte vakoiluohjelman vai stalkkaatte somessa?
Eräällä tutulla oli mania päällä jota lähdettiin katkaisemaan. Puhelin kiellettiin aluksi koska oli tehnyt isoja hankintoja ja pää oli täynnä suuria suunnitelmia jotka olisivat koituneet kaikkien vahingoksi. Näin estettiin lisävahinkojen syntyminen kun evättiin puhelimenkäyttö.