Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukko teinin oveen vai ei?

Vierailija
30.11.2018 |

Olen alkanut harkitsemaan lukon hankkimista teinin huoneen oveen.

Meillä on tapana koputtaa ensin eikä huoneeseen mennä ilman lupaa. Paitsi isä on välillä niin hajamielinen, että esim samalla puhelimeen puhuessaan saattaa kävellä sisään noin vaan.

Eilen kävi vissiin just noin ja kohta täysikäinen teini on selvästi närkästynyt, kun ei tietenkään tiedä milloin isä seuraavan kerran hups vaan unohtaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö oveen voi vaan laittaa haan?

Vierailija
22/30 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se isä ojennukseen. Kuuluu ihan perusjuttuihin koputtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö oveen voi vaan laittaa haan?

Ensinnäkin siitä jäisi rumat jäljet ja toiseksi se olisi mielestäni turvallisuusriski, jos nyt sattuisi tulipalo tms. Oven pitää olla avattavissa molemmilta puolin.

Ap

Vierailija
24/30 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku hakanen oveen ratkaisu

Vierailija
25/30 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se isä ojennukseen. Kuuluu ihan perusjuttuihin koputtaa.

Kuuluu tietysti. Kyllä hän sen tietää ja 99,9 % sen tekeekin, mutta kun luonne on tommonen hajamielinen höperö, ei voi laskea senkään varaan että oppisi.

Ap

Vierailija
26/30 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, muuttaa omaan kämppään ja hankkii lukollisen asunnon. Ei lukkoja asunnon sisällä. No, maksaako teille vuokraa vai loisiiko vaan?

Minun asunnossa kyllä on lukollinen vessanovi vastakin, olet siitä mitä mieltä tahansa. Joutuuko sinun kouluikäinen lapsesi maksamaan vuokraa? Viikkorahoistako se sitä maksaa?

Vierailija
27/30 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on lukko on vuokralla. Näin meillä kun asiasta tuli puhe. Ei halunnut sitten lukkoa.

Teini ei ole mitenkään vaatinut lukkoa. Ajatus oli minun, kun mieheen ei tosiaan voi luottaa, vaikkei tahallaan menekään ilman lupaa.

Mun mielestä oman rauhan kunnioitus on ihan normaali asia eikä liity mutenkään siihen maksaako hän vuokraa vai ei.

Ap

Ei lukko liity siihen mitenkään vaan kaikkein alkeellisimmat käytöstavat. Kodissa ei lukkoja sisäpuolella ole. Toisen huoneeseen EI MENNÄ koputtamatta.

Mikä mahtaa olla miehesi motiivi pölähtää uudelleen ja uudelleen 18-vuotiaan huoneeseen "vahingossa". Ehkä kannattaisi laittaa lukko hänelle omaan huoneeseensa. Ulkopuolelle.

Ei nyt sentään uudestaan ja uudestaan ole mennyt, mutta pari kertaa joo. On tahatonta, tiedän sen. Hän on vähän sellainen hajamielinen professorityyppi kuin tyhmä ääliö. Ja juuri sen takia aloin miettiä lukkoa. On ihan varmaa, että joskus taas tekee kahta asiaa yhtäaikaa eikä muista koputtaa...

Ap

"kuin tyhmä ääliö" :D

Vierailija
28/30 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, muuttaa omaan kämppään ja hankkii lukollisen asunnon. Ei lukkoja asunnon sisällä. No, maksaako teille vuokraa vai loisiiko vaan?

Minun asunnossa kyllä on lukollinen vessanovi vastakin, olet siitä mitä mieltä tahansa. Joutuuko sinun kouluikäinen lapsesi maksamaan vuokraa? Viikkorahoistako se sitä maksaa?

Meillä vessassakäyntikin maksaa erikseen. Ovat oppineet käymään muualla vessassa. Käyköön sitten omassa kodissaan ilmaiseksi vessassa.

Vierailija
29/30 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein lukita teiniä huoneeseensa.

Vierailija
30/30 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hajamielinen" just joo. Tirkistelijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme