Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko teistä on mennyt naimisiin aikomatta olla yhdessä loppuelämänne?

Vierailija
30.11.2018 |

Menitkö naimisiin koska jee häät ja muutkin menee? Vai oletko oikeasti sitoutunut liittoon joka laitetaan toimimaan? En tunne yhtään jälkimmäisen tyyppistä paria. Kaikki vain marisee puolisoistaan ja haaveilee toisenlaisesta elämästä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt nimisiin, mutta en ajatellut olevani lasteni isän kanssa loppuelämääni. Kymmenen vuotta jaksoin miestä, sitten rupesi ärsyttämään liikaa. Ollaan edelleen ihn hyvissä väleissä, asutaan erillään nyt, eikä kummllkn ole muita. Saa nähdä, mikä se loppuelämä on. Lapset ovat vielä pieniä.

Vierailija
2/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä menin tosissani naimisiin. Ehdottomasti. Viimeiseen asti yritettiin kyllä, käytiin pariterapiat jne. 12 avioliiton ja 17 yhteisen vuoden jälkeen erottiin. Toisaalta oli itselle äärettömän vapauttavaa tajuta jossain vaiheessa (noin vuosi ennen eroa), että avioero on mahdollinen! Että ihan oikeasti mun ei ole pakko yrittää ja yrittää, jos mikään ei toimi. Sillä sai ehkä vielä vähän buustia siihen yritykseen.

Tunnen paljon aviopareja ja kyllä ovat tosissaan asiaansa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin edes mennyt naimisiin, jos en ajattelisi olevani yhdessä puolisoni kanssa hamaan loppuun saakka. Ei mitään järkeä pikaisesti poiketa avioliitossa.

Vierailija
4/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loppuiäksemme mentiin naimisiin ja kohta on oltukin jo 30 vuotta avioliitossa. Häät olivat lähinnä pakkopullaa, jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt vaan mennä salaa vihille, mutta silloin nuorena sitä vain ajatteli että kuuluu järjestää häät. Vähän typerää mutta ei mahda enää mitään :)

Mun sinkkukaveri kerran sanoi, että kaikki muut hänen kaverinsa valittavat aina miehistään, paitsi minä en koskaan. Jäi mieleen. Minusta aika outoa narista jatkuvasti kavereille puolisostaan. Itse en jaksaisi edes kuunnella.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi