Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi asut kaupunkialueella?

Vierailija
29.11.2018 |

Tuossa aivan hetki sitten tänne tuli keskustelu "maalaiset, miksi asutte maalla?". Vaikka asun itse keskustassa niin ajattelin kuitenkin kysyä teiltä että miksi te asutta keskustassa. Tuon aijemmin mainitsemani keskustelun myötä sain vinkin että tehdäänpä tällainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autottomuus on aika pitkälti määrännyt asuinpaikan eli palveluihin tulee päästä helposti jalan/julkisilla. 

Vierailija
2/5 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska keskustassa kaikki on lähellä ja joka paikkaan voi kävellä. Toinen syy on, että vaimo "pakotti" ja kolmas, että on rahaa asua täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä, koska työpaikkani on täällä. Se on niin lähellä, että pääsen töihin kävellen. Lisäksi Helsingissä on paljon kaikkea tapahtumaa, paikkoja minne mennä kavereiden kanssa viettämään aikaa ym menoa. Toisaalta kaipaan maalle, olen kotoisin pikkukaupungista. Ehkä joskus muutan maalle jos löydän ihanan miehen kumppaniksi.

N25

Vierailija
4/5 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ja harrastukset ovat lähellä. Maalta olisi pitkä matka kaikkialle.

Vierailija
5/5 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan asua lähellä palveuja ja hyviä joukkoliikennettä. Kun kaipaan liikuntta, ovat fillari- ja kävelyreitit aivan nurkan takana. Myös kuntohallit ja urheilukentät, sekä kesäisin rannat ja uimapaikat, ovat lyhyen matkan päässä.  Stadissa asuminen sopii mulle oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän