PIISKAA
Kommentit (7)
Miehen polvilla peppu pystyssä (klassikko ja itsestäni kiihottavin, tästä on myös hyvä välillä lyöntien välissä puristella pepunposkia ja tunkea sormia voimalla sisään)
Kontillaan peppu pystyssä sängyllä, sohvalla, lattialla tms.
Pöytää, pyykkikonetta tmv. vasten nojautuneena
Sängyllä vatsallaan, pepun alla tyynyjä (tämä omaan makuun lähinnä pelkästään kurituspiiskauksessa)
Joka tapauksessa piiskan saaminen on jo itsessään niin nöyryyttävä kokemus (ja silti tai ehkä juuri siksi myös aivan äärimmäisen kiihottava), ettei asennolla niin väliä.
Ja en tiedä mikä siinä on, mutta sen jälkeen näkee miehet ylhäisenä herrana jota haluaa palvoa ja miellyttää.
Tän on pakko olla joku tosi alkukantainen biologinen juttu, koska sivistynyttä tämä ei todellakaan ole eikä suurimmalle osalle muista naisista viitsi edes puhua koko asiasta.:D
Joslus vaimo selällään sängyn päällä ja nostaa jalat koukkuun ja pyytää läpsimään jalkoväliin .
Välillä kontillaan jossa saa läpsittyä koko pyllyn vähän voimakkaammin.
Pyllysylissä jalatkainalossa Mieliasento TaiClassinen Sylipiiskaus Vitsa on suosikkini Remmi Parikertaa Vuotessa Lyhyt Crop On Poikaa Kerran Vuotessa Annan Kultani Piiskata Vastustelen Muotollisesti Pitkätselkäsaunat Ovat Ihania .
Pari tyynyä pöydälle, sidon rouvan kädet ja jalat pöydän jalkoihin kiinni, hivelen ja nuolen naisen märäksi. Muutama työntö ja otan keittiölasta, pitkä kenkälusiksn tai koivuvitsan ja piiskaan niin miedosti että hän vähän säpsätää eli kevyt piiskaus. Sitten on vuorossa dildottaminen ja lopuksi panen mällit sisään.
Rouva sanoo ettei tykkää piiskausesta, mutta ei kielläkkän ja kostuu siitä lisää, dildotamisesta nauttii ihan täysillä.
Sidon kädet ja riipustan lihan katosta.
Sitten voi alkaa kiertelemään kinkkua ja hivellä, puristella, suudella, näykkiä, nuolla läpsiä kädellä tai muilla välineillä ympäri kehoa.
Ensin hisukseen sitten enempi voimalla, joskus penetroin jonpaan kumpaan aukkoon. Sperman valuessa sisä reisille antaa uutta tunnelmaa läpsintään
Sain Äitiltä Vitsaa Aikuisenakin itse oli saanut 18 Vuotiaaksi saakka halui antaa minullekin annoin piiskata yhtävanhaksi Ei tehnyt pahaa vielä 25vuotiaana Äiti ilmoitti Tarvitsisit Vitsaa Annatko jos Hain lupasi antaa sama tapahtui 30 vuotiaana molemmilla kerroilla olin pelkissä Rintsikoissa sain vitsaa pitkänkaavanmukaan olin punainen kuin jouluomena pyrtöltäni Pitin Saamastani Selkäsaunasta.
Itse tykkään olla pöydän tai sängyn yli kumartuneena/ puolittain makaamassa. Piiskaajan polvien päällä (over knees) on tietty klassikko, mutta välillä vähän hankala, jos siinä pitää pidempää keikkua.