Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahden lapsen äiti Maarit romahtaa paineen alla aina ennen joulua

Vierailija
29.11.2018 |

Kyllä on taas uhriutumista oikein molemmin käsin. Joulustressi on aivan itse aiheutettu sairaus, eikä siihen ole miehillä osaa eikä arpaa. Parempi olisi jos naisväki viettäisi joulun ihan keskenään, jos tuollalailla pitää ruveta suorittamaan. Jos keltä mieheltä vain kysytään, niin ei kiinnosta tuollainen hössötys pätkääkään.
https://www.is.fi/perhe/art-2000005916093.html

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nyt on sit vaan peiliin katsomisen paikka. Itsellä samanlainen jouluperinne perittynä lapsuudenkodista. Kun takusin, että se sairastuttaa mut, lopetin koko hössötyksen. Ja kas, sillee se joulu saapuu joka vuosi vaikka saunan ovea ei olekkaan pesty!

Vierailija
2/3 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samaa mieltä kunnes luin sanan "hössötys". Sitä käyttävät ihmiset jotka olettavat että koti muuttuu jouluiseksi, ruoka ilmestyy pöytään ja lahjat kuusen alle ihan itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua.

Iäkkäiden vanhempieni takia sen teen. Minä ja tyttäreni hoidamme nykyisin kaikki leipomiset ja ruoka-ostokset ja koko suvun lahjat, vanhemmat osallistuvat kyllä kustannuksiin.

Muuten ei mistään tulisi mitään, kun miehiä ei kiinnosta. Valmiiseen pöytään kyllä mielellään tulevat.

Monet kerrat olen kauhulla ihmetellyt, miten entisinä aikoina naiset jaksoivat, kun kaikki tehtiin itse alusta alkaen ja lapsia oli paljon ja monilla maalla vielä eläimiä hoidettavana. Naisten hommia ne suurin osa jouluvalmisteluista perinteisesti on ollut, miehet hankkivat korkeintaan kuusen.

Kun vanhemmistani joskus aika jättää, lähden matkoille jouluksi, jouluruokia en halua nähdäkään.