Olen Lidlin myyjä. Haluatko kysyä jotain?
Vanhoja keskusteluja selatessa huomasin jonkun Subin myyjän tehneen joskus tällaisen, eli ajattelin että voisi olla itsekin aivan hauska toteuttaa. Eli kysykää mitä tahansa, tosin en vastaa liian henkilökohtaisiin kysymyksiin tai sellaisiin joista minut voi tunnistaa. :)
Kommentit (91)
Käykö Heidi Klum säännöllisesti kävelemässä kaupan käytävällä mallistonsa vaatteissa?
Vaikutat fiksulta ihmiseltä. Oliko helppo saada työ? Minkälaisella CV:llä pääsee teille työhön?
Miksi Lidlin hyvä kaurajuoma muuttui kauhean makeaksi ja säilyy nyt vähemmän aikaa kuin ennen? Vanha oli parempaa. Katsoin että facebook-sivuillanne myös muut olivat kyselleet tätä samaa.
Muuten kyllä tykkään kaupasta, paistopisteen kinkku tms. croissantit ja mahtavat riisipiirakat ovat aivan loistavia tuotteita! :) Vanulaput myös loistavia, eivät hajoa vaan ovat hyvin tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
On meitä suomalaisiakin ruskeasilmiä
Joo totta kai olette ihan yhtä kuumia! <3 Ei se ulkomaalaisuus sinällään mikään turn-on ole, vaan puhuin puhtaasti ulkonäöstä. <3
Bodega blond sikarin maku muuttunut. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lidlissä ei myydä normiröökiä, mitä muissa kaupoissa myydään? Mallua ja Lm:ää
Alaikäisille ei tietenkään. Itse olen ostanut sinistä Lm:ää.
Miksi korttilaite on lähes aina rikki? ja kuittilaitteesta tulee usein kuitti jossa lukee maksu ei onnistunut, myös silloin jos maksaa käteisellä. Miksi näitä ei välitetä korjata? ainakaan turussa ei.
Laktoositomien tuoteiden osalta Lidl on vaikea paikka jos ei ole hyvä näkö. (Kuten moni muukin kauppa) Saisivat olla paremmin merkittyjä, ehkä keskitettyja jotenkin tms. Jonkun salaatin tms takaa, ilman silmälaseja en näe onko tuotteessa lakstoosia tai ei. Salaatit, jäätelöt jne??
Onko tähän tulossa jotain muutosta?
Joudutteko vielä Lidlissä pesemään lattioita, vai joko sinne on palkattu erikseen siivoustyötä tekevää henkilökuntaa??