Mitkä olis hyvät 'postilaatikkokengät'?
Karvavuori-crocsit on kyllä helppo sujauttaa jalkaan mutta tosi liukkaat lumessa
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tulii fläsback menneiiltä ajoilta. Silloin kun opettelin sitomaaan kengännauhoja ekaakertaa niiin se oli toinen kerrta elämässäni kun sain turpaaani.
Jos oliisin haaveamatisssani niin olisin byrkkeilijä tau lätkäänpelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teilläpäin hiekoteta teitä?
Postilaatikko ei välttämättä ole tien varressa ja vaikka olisi, saattaa se omakin piha olla liukas.
Tie se on kävelytiekin.
Harvalla menee kävelytie kotiovelta postilaatikolle. Yleensä siinä on se oma piha, joka on juuri siinä kunnossa, mihin sen on itse hoitanut.
Siis sulla ei ole paikkaa missä kävellä? Mikäs se tuollainen paikka on? Asutteko pellolla?
On monellakin paikka, missä kävellä, mutta ei "kävelytietä". Kutsutaan esim nimellä omakotitalon piha. Ja jos piha on luminen, sitä on turha hiekoittaa, koska talvikengillä se pitää kyllä. Crocseilla taasen lumikin on liukas (tosin itse juoksen postilaatikolle kumppareilla).
Joo, kyllä miehen kengät on parhaat postilaatikkokengät. Käytän sen vanhoja, väljiä kenkiä, kun uudet ei mene yhtä helposti jalkaan. Olen kyllä miettinyt, että mahdan näyttää typerältä tuolla isoilla kengillä hiihtäessäni.
Kiinalaiset topatut kevyet "talvikumisaappaat", joissa siis jalkaosa on kumia, mutta varsi pehmeä. Tarranauhat vielä varsissa, saa sekunnissa jalkaan, ovat lämpimät, aika pitävätkin ja halvasta hinnasta huolimatta ihmeellisen kestävät. 25 euroa maksoivat 3 talvea sitten, ei mitään vikaa vieläkään. Ihmisten ilmoille toki eivät käy.
Juuri sopivat sitten muutoin ne irtoavat.