Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen , että minua on lapsena käytetty hyväksi.

Vierailija
29.11.2018 |

Minulla on ikäviä muistoja lapsuudesta isääni koskien. Nyt ne ovat tunteet ovat sitä, että en halua edes nähdä isääni . Kysyin asiasta häneltä ja hän teki minusta syyllisen, että olen kuulemma vietellyt hänet. Olen siis ollut tosi lapsi 2-6 vuotias.Olen mieheni kanssa naimisissa mutta mun seksuaaliset halut puuttuvat lähes täysin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset ammattiapua. Mitä kysyit siis tarkalleen ottaen isältäsi, kun hän väitti että olet vietellyt hänet? Eihän lapsi voi vietellä yhtään ketään... Sairasta. 

2/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu, mua on huijattu lapsena esim että joulupukki on olemassa ja hammaskeiju. Että keljuttaa kun tajusin joskus 25v että minua on vedätetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan yhteyttä Suomen Delfins järjestöön, auttavat eteenpäin!

Vierailija
4/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsuuteni on ollut hyvin seksuaalisväritteinen , esim isäni tyydytti itseään kun äitini oli töissä .En tiedä miten pienestä voi asioita muistaa?

Ap

Vierailija
5/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siis selkeitä muistikuvia tapahtuneesta, eli valemuistojen tms. pelkoa ei ole? Älä jää tuollaisen asian kanssa yksin, et ole ainut joka on kokenut vastaavaa. Apua on tarjolla.

Vierailija
6/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko lapsuuteni on ollut hyvin seksuaalisväritteinen , esim isäni tyydytti itseään kun äitini oli töissä .En tiedä miten pienestä voi asioita muistaa?

Ap

Tyydytti itseään. Sehän on ihan normaalia. Ei ole normaalia jos tyydyttää itseään lasten nähden.

Vierailija
7/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikäviä muistoja lapsuudesta isääni koskien. Nyt ne ovat tunteet ovat sitä, että en halua edes nähdä isääni . Kysyin asiasta häneltä ja hän teki minusta syyllisen, että olen kuulemma vietellyt hänet. Olen siis ollut tosi lapsi 2-6 vuotias.Olen mieheni kanssa naimisissa mutta mun seksuaaliset halut puuttuvat lähes täysin.

Ikävä tämä mitä sinulle on lapsena tapahtunut? Mutta ethän vain kosta kokemaasi miehellesi antamalla seksuaalisen haluttomuutesi näkyä ja vaikuttaa käyttäytymiseesi häntä kohtaan.

Vierailija
8/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannea on varmasti lapsena käytetty seksuaalisesti hyväksi. Vaikuttaa siltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi