Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla teidän työpaikkaromanssit on alkaneet?

Vierailija
29.11.2018 |

Saako ne aina alkunsa pikkujouluissa? Tai muuten vain kännipäissään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän mun vastaus katosi?

Olin juuri eronnut laastarisuhteestani toukokuussa ja ollut reissussa likkakaverin kanssa. Pari viikkoa tuosta kiukuttelin esimiehelleni (ollut jo toista vuotta myös hyvä ystäväni) erosta ja hän haki ruokiksella mulle pikkupullon skumppaa ja mansikoita. Viikkoa myöhemmin pyysi lähtemään Lintsille mutta eihän me sinne koskaan päästy vaan jäätiin hänen luokseen yöksi.

Tuosta on kohta 23v ja edelleen yhdessä

Vierailija
22/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin esimies ja erään alaisen kanssa vain kumpikin huomattiin, että katseet alkoivat viipyillä toisissamme ja puheen tasolla alkoi pikkuhiljaa myöskin tulla flirtinpoikasta. Lopulta päädyttiin petipuuhiin, mutta aika pian huomattiin että veto oli pelkästään fyysistä eikä meillä muuten oikein synkannut. Se jäi sitten kesäromanssiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään tavalla. Kuormasta ei syödä. Hauskaa voi olla, pikku flirttiä, mutta siihen jää. Työnantaja maksaa palkkaa tehdystä työstä, joten keskityn työssäni työntekoon. Kaikki romanssit jne hoituu työajan ja -paikan ulkopuolella.

Onpas sinulla nuttura tarkasti suorassa.

Mitäs jos ihastuminen saisikin sinusta esiin ihan uutta energiaa ja luovuutta, työ sujuisi kuin tanssi ja tehokkuus nousisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi