Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu että olen virtahepo

Vierailija
29.11.2018 |

Olen aina koettanut kieltää tunteen mutta nyt en voi enään kieltää tunnetta. Tykkään seisoa vedessä ja uida sekä kakkia häntä heiluen. Eikä minua haittaa jos linnut nokkivat matoja ym. muita öttiäisiä selästäni. En hikoile ollenkaan siksi kai vesi on minulle hyvä elementti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleiletko paljon olohuoneessa?

Vierailija
2/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei.

T: Matti Mammutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina koettanut kieltää tunteen mutta nyt en voi enään kieltää tunnetta. Tykkään seisoa vedessä ja uida sekä kakkia häntä heiluen. Eikä minua haittaa jos linnut nokkivat matoja ym. muita öttiäisiä selästäni. En hikoile ollenkaan siksi kai vesi on minulle hyvä elementti.

Asutko Oulussa?

Vierailija
4/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleiletko paljon olohuoneessa?

En ole lasinen vaan lammikossa tykkään olla.

Vierailija
5/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Oulussa?

En asu vaan Etelä-Afrikassa.

Vierailija
6/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo on kiva.

Vierailija
7/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtahepo on kiva.

Virtahevot ovat vaarallisia ja ne tappavat Afrikassa vuosittain enemmän ihmisiä kuin mikään muu nisäkäs.

Vierailija
8/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtahepo on kiva.

Reviiri on minulle todella tärkeä ja laumaa kaipaan kun yksin olen.

9/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen papukaija, kissa, hunsvotti, epäkelpo tai olio,

joten ole vaan virtahepo

Vierailija
10/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IlariKojo kirjoitti:

joten ole vaan virtahepo

Sä olet kameleontti. Näin se on tästä ei kiistellä.

Vierailija
11/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IlariKojo kirjoitti:

joten ole vaan virtahepo

Hunds vittan? Tuosta termistä tuo hunsvotti on väännetty suomeen.

Vierailija
12/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virtahepo on kiva.

Virtahevot ovat vaarallisia ja ne tappavat Afrikassa vuosittain enemmän ihmisiä kuin mikään muu nisäkäs.

Ihminen tappaa enemmän ihmisiä kuin mikään muu nisäkäs.

Vierailija
13/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virtahepo on kiva.

Minusta virtahevot on ihan lällynlällyn ja ne ei ole ikinä tehneet minulle mitään pahaa.

Vierailija
14/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virtahepo on kiva.

Ihminen tappaa enemmän ihmisiä kuin mikään muu nisäkäs.

Hmm... Silti olen lammikossa mieluiten ihmisen kanssa kun virtaheposen.  En tiedä mistä johtuu tuollainen ajatus.

Vierailija
15/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne urokset muuten huiskii kakkaa hännällään tehdäkseen naaraisiin vaikutuksen. Katselin just dokumentin näistä paskan viskojista.

Vierailija
16/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne urokset muuten huiskii kakkaa hännällään tehdäkseen naaraisiin vaikutuksen. Katselin just dokumentin näistä paskan viskojista.

Ja yhdynnässä ajavat naaraan mahdollisimman syvään kohtaan lammikkoa tunkevat väkisin pinnan alle ja pitävät siellä toimituksen ajan. Aivan outoa toimintaa! Tulee mieleen firman " Pena " pikkujouluissa.

Vierailija
17/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhdynnässä ajavat naaraan mahdollisimman syvään kohtaan lammikkoa tunkevat väkisin pinnan alle ja pitävät siellä toimituksen ajan. Aivan outoa toimintaa! Tulee mieleen firman " Pena " pikkujouluissa.

Ai kamala. Älkää vaan pitäkö firman pikkujouluja kylpylässä. Onkohan Ap tämä Pena?

Vierailija
18/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä siitä että merihevonen omi hippokampuksen?

Vierailija
19/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. Älkää vaan pitäkö firman pikkujouluja kylpylässä. Onkohan Ap tämä Pena?

Tulee firmalle kalliiksi kun Pena ulostaa altaaseen ja sitten työntää työpaikan naiset pinnan alle ahdistellaakseen.

Vierailija
20/22 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee firmalle kalliiksi kun Pena ulostaa altaaseen ja sitten työntää työpaikan naiset pinnan alle ahdistellaakseen.

Todellakin ja ties millä hännällä se paskaa viskois pitkin seiniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi