Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 päivää jo puhumatta kumppanille

Tulehtunut suhde
29.11.2018 |

Kuinka kauan kannattaa jatkaa tätä? Viikko? Puhuminen vain lisää kinaa ja huonoa mieltä. Mietin että pitäiskö lähteä vanhemmille tai kavereille kun asiat rauhottuu? Piinaavat katseet kotona eivät helpota kummankaan oloa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykkäkoulu, niin tuttua. Syyllistyn siihen itse, kun mieheni ei kykene puhumaan mistään oikeasti tärkeistä asioista vaan menee aivan lukkoon. Sitten ollaan hiljaa molemmat. Tähän asti minä olen aina ollut se, joka ottaa ensimmäisen askeleen hiljaisuuden murtamiseen. Ahdistavaa ja nöyryyttävää. En tiedä kuinka kauan enää jaksan.

Ymmärrän sinua täysin.

Vierailija
22/24 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 19 täällä uudelleen. Pakko kommentoida vielä, että minunkaan mieheni ei osaa pyytää anteeksi eikä muutenkaan kykene tunnustaa tekemiään virheitään tai näe itsessään mitään syytä tai vikaa, joka voisi aiheuttaa välisemme ongelmat ja ristiriidat. Melko raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kyllä tuollainen.

Vierailija
24/24 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numero 19 täällä uudelleen. Pakko kommentoida vielä, että minunkaan mieheni ei osaa pyytää anteeksi eikä muutenkaan kykene tunnustaa tekemiään virheitään tai näe itsessään mitään syytä tai vikaa, joka voisi aiheuttaa välisemme ongelmat ja ristiriidat. Melko raskasta.

Onko teillä myös niin, että hän valittaa usein monesta asiasta loputtomiin. Jaksaa jauhaa tietystä negatiivisesta asiasta todella kauan. "Hän on niin väsynyt ja kuinka raskasta hänellä onkaan.........." Ikään kuin hänellä olisi vain ongelmia ja kenelläkään muulla ei. Yritä nyt siihen väliin sitten puhua omista tunteista. Tulee vain hiljaista, ei mitään vastakaikua.