Hammasproteesit ja toimeentulotuki
Kun kävin viimeksi hammaslääkärissä, niin kirjoitti , että yläproteesi kulunut, niin pitää uusia.
Hammaslääkärille ei voi soittaa suoraan. Aika Suuhygianistille kuukauden päästä.
Miten kelasta saan maksusitoumuksen?
Kommentit (7)
Voi ju.…… taas. Mene duuniin niin voit ihan itse maksaa hammashoitosi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että onko hän työkykyinen? Vähän miettiä joskus mitä päästää ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Työkyvytön? Eläkkeellä? Osapäivätyöläinen, jolle ei jää laskujen ja vuokranmaksun jälkeen käteen rahaa edes tarvittavaan ruokaan, puhumattakaan lääkkeisiin? Mistä teitä ääli**tä oikein sikiää?
Oletko palstalta lukenut, kun kuorossa huudetaan "Mene röihin" ja nyt sitten sitä peesailet? Idi**tti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että onko hän työkykyinen? Vähän miettiä joskus mitä päästää ilmoille.
Ei kannata välittää. AV:lla sanovat rumasti ne, jotka kasvokkain eivät ikinä uskalla kellekään mitään sanoa. Ymmärretään heitäkin.
Suomi on täynnä kaikenmaailman luusereita kuka milläkin verukkeella että ei tarvitse töihin mennä. Sairaat ja vammaiset ymmärrän mutta he tuskin tänne edes kirjoittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Kela haluaa hammaslääkärin lausunnon proteesien tarpeellisuudesta sekä hinta-arvion ennen kuin proteesit tehdään. Hanki paperit ja vie Kelaan. Kysy vaikka suuhygienistiltä papereita silloin kuukauden päästä.
Kiitos!
Ap.
Kela haluaa hammaslääkärin lausunnon proteesien tarpeellisuudesta sekä hinta-arvion ennen kuin proteesit tehdään. Hanki paperit ja vie Kelaan. Kysy vaikka suuhygienistiltä papereita silloin kuukauden päästä.