Tinder-nainen kertoi pelaavansa tietokonepelejä?
Mitä mieltä? Hän on 23v ja aika nätti. Onko huomionhakuisuutta? Nauttii varmaan huomiosta mitä saa ujoilta nörttipojilta peleissä?
Kommentit (38)
Online multiplayer peleissä tunnustautuminen naiseksi on naisille iso kynnyskysymys. Siitä kun usein seuraa jatkuvaa häirintää ja ehdottelua. Tästä seuranneesta tilanteesta taas ap:n kaltaiset vetävät virheellisen johtopäätöksen, etteivät naiset pelaa videopelejä. Naiseus on näissä peliyhteisöissä ikään kuin homous aikoinaan USA:n armeijassa, "don't ask, don't tell". Ja nyt ap on täällä ylläpitämässä tätä kapeaa naiskuvaa aloituksellaan. Tinder-nainen kertoi harrastuksestaan varmasti samoin, kuin joku haluaisi kertoa pelaavansa jalkapalloa, koska se on tärkeä identiteettiä määrittävä tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne ujot nörttipojat tietäisivät, että pelikaverinsa on kaunis nuori nainen? Vai ajatteletko, että hän mainostaa pelatessa, että minulla on muuten irl tissit ja vagina?
Kikattelee voice chätissä pojille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne ujot nörttipojat tietäisivät, että pelikaverinsa on kaunis nuori nainen? Vai ajatteletko, että hän mainostaa pelatessa, että minulla on muuten irl tissit ja vagina?
Kikattelee voice chätissä pojille.
Voi pojat 😂 mäkin nauran voice chatissa aika usein, mut enpä mä mitään erityistä huomiota niiltä viideltä miespuoliselta pelikaveriltani saa. Huumori menee yksiin ja hauskaa on.
N27
Vierailija kirjoitti:
Normaalia. Itse olen pelannut koko elämäni. Lapsena oli sega, sitten ps1, ps2, ps3 ja nyt pc.
N27
Oletko vielä sinkku ja missäpäin Suomea asut? 😉
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät katsoa vierestä kun toinen pelaa? Kuulostat pikkutytöltä, et naiselta.
Tykkäät katsoa urheilua sen sijaan että urheilisit itse?
Aika moni tekee juurikin sitä. Mikä siinä ihmetyttää?
Pelaaminen on pelkkää plussaa naisella 😎
Mä pelaan jonkun kerran viikossa.
Olen nainen, 41v, ja pelit ovat olleet mukana elämässä jostain 6-v asti kun Super Mariot tuli. Vuosien varrella pelit on vaihtuneet, mutta harrastus pysynyt. Nautin jotenkin jopa siitä että muistan klassisten pelien ensimmäiset versiot ja olen seurannut niiden kehittymistä. :D
Jos tää ei ole jonkun mielestä normaalia, niin sitten se joku ei ole sopiva mun kumppaniksi.
Se on ok, en mä ole mitään haaremia kasaamassakaan.
Et taida olla hänen arvoisensa kun heti olet tuomitsemassa huomionhakuisuudesta. Et taida arvostaa naisia. Itsekin olen 8v asti pelannut ja tiedän monia muitakin.
Pelatessa on usein parempi ettei kerro sukupuoltaan, muuten saa heti ap:n kaltaista ajattelua niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia. Itse olen pelannut koko elämäni. Lapsena oli sega, sitten ps1, ps2, ps3 ja nyt pc.
N27Oletko vielä sinkku ja missäpäin Suomea asut? 😉
M32
En ole ollut moneen vuoteen ja jos olisin, niin mulla olis nuorempiakin miehiä tarjolla.
N27
Olen N48. Kakarasta asti pelannut, aloittanut Vicillä ja Commodore 64:lla, PC-pelejä, välillä konsolia kun ei ole ollut pätevää tietokonetta, nyt taas siirtynyt PC-peleihin. Kaikkea pelaan laidasta laitaan, seikkailu-, urheilu-, räiskimispelejä....jne...
Tykkään isoista karvasista "äijä"miehistä....;D :D
Pelaava nainen on kyllä aina hieman epäilyttävä. Yleensä ovat kevytkenkäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Paneskelen kaikkia mun pelikavereita 😂
N27
Vierailija kirjoitti:
T: hömppä-ohjelmien suurkuluttaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27Oletko vielä sinkku ja missäpäin Suomea asut? 😉
M32
En ole ollut moneen vuoteen ja jos olisin, niin mulla olis nuorempiakin miehiä tarjolla.
N27
Ai 27-vuotias nainen ei saa olla viehättymättä yli kolmekymppisistä naisista?
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä että joku tykkää pihtareistakin.
Pelaava nainen on superkuuma ja ihana. <3
-Yksinäinen Rank 1 Undead Frost Mage
Tykkäät katsoa urheilua sen sijaan että urheilisit itse?