Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestunut äiti tarvitsee apua

Huolestunut
28.11.2018 |

Olen ruvennut tässä miettimään että onko ihan normaalia 15 vuotiaalta tytöltä lähteä kirjoittamaan kirjaa. Siis ihan kunnon kirjaa jossa on mahdollisesti jopa 200 tai enemmän sivuja. Tyttäreni totesi yhtäkkiä että on alkanut kirjoittaa kirjaa. Eikös nuorten pitäisi mielummin viettää aikaa kavereiden kanssa yms. Kuin olla huoneessaan monia tunteja kirjoittelemassa KIRJAA.
Ap

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin innoissani siitä, että nuoren luovuus on päässyt valloilleen. Toki on järkevää sivussa ylläpitää kaverisuhteita eikä erakoitua kirjan takia totaalisesti.

Vierailija
2/10 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15-vuotias on kirjoittanut jo monta kirjaa. Kuvittanutkin ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tää tulee että nuorten pitäisi olla vain kavereiden kanssa? Ettei muuta elämää saisi olla? En tajua..

N19

Vierailija
4/10 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tää tulee että nuorten pitäisi olla vain kavereiden kanssa? Ettei muuta elämää saisi olla? En tajua..

N19

Ymmärrän pointtisi mutta lapsi on vain koulussa kavereiden kanssa, ei välttämättä sielläkään aina. Olen huolissani että lapseni sosiaalinen elämä katoaa tämän myötä

Vierailija
5/10 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmaan kavereita netissä. Ihan normaali nuori, hienoa, että jaksaa romaania kirjoittaa.

Vierailija
6/10 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olishan se varmaan parempi kun se pyöris kännissä kaupungilla ja tunnettais kulmakunnan jakorasiana. Yritä nyt kuitenkin jotenkin kestää. Jaxuhali!

Vierailija
8/10 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Ymmärrän pointtisi mutta lapsi on vain koulussa kavereiden kanssa, ei välttämättä sielläkään aina. Olen huolissani että lapseni sosiaalinen elämä katoaa tämän myötä

Toiset treenaa paljon koulun ulkopuolisella ajalla eivätkä silti katoa sosiaalisesta elämästä. Sitä sosiaalisuutta saa koulussa monta tuntia. Ei kannata olla huolissaan jos koulussa on kuitenkin kavereita

Vierailija
9/10 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005914943.html

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005914280.html

Miten nämä linkit liittyvät aiheeseen?

Ap

Vierailija
10/10 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Toiset treenaa paljon koulun ulkopuolisella ajalla eivätkä silti katoa sosiaalisesta elämästä. Sitä sosiaalisuutta saa koulussa monta tuntia. Ei kannata olla huolissaan jos koulussa on kuitenkin kavereita

Koulussa tytöllä on kavereita, mutta kaverit ottaneet minuun yhteyttä sillä tyttö on alkanut vähentää kavereiden kanssa oloa ja haluaa vain kirjoitella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi