Kysely: Katsotko koskaan omaa sukupuoltasi olevia treenaajia himokkaasti kuntosalilla?
Tänään huomasin tuijottavani erään miespuolisen treenaajan tiukkoja pakaroita, pullottavaa etumusta ja muodokkaita reisiä hänen vääntäessään sarjoja. Itse olen myös mies. Kuinka yleistä on himoita omaa sukupuolta olevaa treenaajaa kuntosalilla? Seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä.
Kommentit (14)
Mitä tarkoitat himoitsemisella? Tuleeko sulle ajatus, että haluaisit päästä sänkyyn?
Ylipäänsä ihmisen ei kannattaisi elää himojensa mukaan. Katson kauniita ihmisiä, miehiä ja naisiakin (olen nainen), mutta en itsekkäästi oma nautinto mielessä, vaan ihan vain, että onpa hyvännäköinen ihminen, hienoa!
En katsele ketään, keskityn omaan treeniin tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat himoitsemisella? Tuleeko sulle ajatus, että haluaisit päästä sänkyyn?
Ylipäänsä ihmisen ei kannattaisi elää himojensa mukaan. Katson kauniita ihmisiä, miehiä ja naisiakin (olen nainen), mutta en itsekkäästi oma nautinto mielessä, vaan ihan vain, että onpa hyvännäköinen ihminen, hienoa!
Himoitseminen tarkoittaa siis juuri sitä, että ajatuksiin liittyy hyvinkin riettaita mielikuvia koskien himon kohdetta.
Ap
Olen hetero, mutta joskus huomaan katselevani naisia - ehkä ei nyt ihan "sillä silmällä", että heidän kanssaan mitään haluaisin, vaan ennemminkin ihastellen ja hieman kadehtien.
Olen lesbo, ja korkeintaan saatan vilkaisulla huomata, että joku on hyvännäköinen, mutta en todellakaan katso sen enempää. Keskityn ihan vaan omaan suoritukseeni, sitä vartenhan siellä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo, ja korkeintaan saatan vilkaisulla huomata, että joku on hyvännäköinen, mutta en todellakaan katso sen enempää. Keskityn ihan vaan omaan suoritukseeni, sitä vartenhan siellä ollaan.
No en minäkään vahtaa miehiä koko ajan ja kuolaa heidän peräänsä, mutta joskus ovat niin vietävän syötäviä, ettei mahda mitään, ja sen takia lepuuttelen heissä silmiäni. Kireä peppu, leveät hartiat, tiukat teenivaatteet. En yksinkertaisesti pysty pitämään silmiäni heistä erossa. Mutta tietenkin keskityn 95% omaan treeniini.
Ap
En koskaan katso miehiä tai naisia himokkaasti salilla tai salin ulkopuolella.
N
Vierailija kirjoitti:
En koskaan katso miehiä tai naisia himokkaasti salilla tai salin ulkopuolella.
N
Oletko mahdollisesti aseksuaali?
Ap
Huomaahan sitä tosi kauniit vartalot oli sitten mies tai nainen.
Himoa en kuitenkaan tunne, mutta esteettistä mielihyvää kummastakin sukupuolesta.
Olen perushetero.
En salilla. Siellä moni nainen liian lihaksikas mun makuun. Muualla kyllä. Esim. tänään näin daily mailissa blondin povipommin Rhian Sugdenin kuvan ja teki mieli...en oikeen tiedä mitä...ehkä kouraista rintoja. Muuten en naisista ole kiinnostunut ja esim. ajatuskin seksistä naisen kanssa olisi yököttävä.
No eihän siinä nyt mitään outoa ole jos etsit vielä itseäsi. Jos olet bi tai homo?