Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit menivät huonosti, mutta haluaisin koittaa uudestaan

Vierailija
28.11.2018 |

Tapasin Tinderissä erään miehen, joka reissaa työnsä puolesta Suomessa usein. Juttelimme viikkotolkulla, lähinnä tekstiviestitse, koska mies oli ehtinyt lähteä mätsimme jälkeen. Viesteissä puhuimme kaikesta mahdollisesta ja molemmat pidimme toisiamme viestien perusteella todella lupaavina. Keskustelu oli intensiivistä, päivittäistä ja henkilökohtaista.

Tapasimme miehen hotellilla, kävimme syömässä ja päädyimme miehen luo. Vietimme yhdessä lähestulkoon kokonaisen vuorokauden. Minua jännitti todella paljon, ja annoin itsestäni todella todellisuudesta irtaantuneen kuvan. Käyttäydyin siis hyvin, mutta en ollut lainkaan oma itseni. Mies vaikutti vielä lähtiessäni lämpimältä ja kiinnostuneelta, vaikkemme edes alustavasti sopineet seuraavasta kerrasta mitään, koska aikataulutus on miehen työn vuoksi vaikeaa.

En kuullut miehestä pariin päivään mitään, mutta ajattelin sen johtuvan työkiireistä, matkustamisesta ja muusta. Eilen illalla mieheltä tuli kuitenkin viesti, että hänen mielestään olemmekin liian erilaisia, koska todellisuus ja viestien odotukset eivät kohdanneet. Minua harmittaa nyt toden teolla, sillä en ollut oma itseni ja haluaisin miehen kanssa toisen tilaisuuden, jotta voisin näyttää hänelle todellisen minäni, sen johon hän ehti jo tutustua.

Ennen kuin ehditte vetää ulkonäkökorttia, pelimieskorttia, tai muuta perinteistä, sanon, että ei kannata. Ehdimme jakaa toisillemme kuvia ja videoita, joten tiedettiin, mitä oli vastassa. Mies ei myöskään ollut pelimies, vaikka kuinka väittäisitte.

Mies sanoi melko suorasukaisesti, että ei näe minun kanssani tulevaisuutta. Kannattaisiko minun kuitenkin ehkä seuraavan kerran, kun hän on maassa, pyytää häntä kahville? Tavata hänet ilman sen kummempia jännitteitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!

Vierailija
2/4 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina kertoa, että jännitit niin ettet ollut lainkaan oma itsesi ja pyytää "uutta mahdollisuutta".

TOISAALTA jos olitte vuorokauden yhdessä ja jännitit koko ajan niin maan perkeleesti ettet saattanut olla oma itsesi, suhteella tuskin on tulevaisuutta. Sopivan ihmisen kanssa on hyvä ja rento olo heti. Vaikka ennen tapaamista jännittäisi, heti kun näkee sen toisen pitäisi jännityksen laueta.

Voi myös olla että mies ei tahdo jännittäjää. Paljon reissaava on luultavasti sellaisen statuksen hommissa, että vaimonkin pitäisi kyetä edustamaan. Ihminen joka jännittää kokonaisen vuorokauden toisen ihmisen seurassa, ei sellaiseen sovi.

P.S. Ihminen on aina oma itsensä. Tätä "en ollut oma itseni" -tekosyytä käytetään silloin kuin syystä tai toisesta on käyttäytynyt tavalla joka ei sovi siihen omaan käsitykseen itsestä. Tämän kun myönnät itsellesi, on elämä paljon helpompaa. Vaikka jossain tilanteessa teeskentelisi ja vakain tuumin ja harkiten näyttelisi, on silti oma itsensä. Koska silloin siihen omaan itseen kuuluu "näytellä ja teeskennellä tilanteessa X".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanotaanko vaikka niin, että minulla on hyvin vahva huumoridefenssi ja monia rooleja, jotka vaihtelevat asemani ja yhteisöni mukaan. Se on ihan normaalia. Osaan käyttäytyä suurimassa osassa tilanteita, kuten järkevän aikuisen kuuluukin, mutta jostain syystä tällaiset intimiteettiä ja haavoittuvaisuutta vaativat tilanteet, kuten tämä, tekevät minusta aivan kummallisen räpeltäjän. Olen itsekin myyntityössä, jossa kohtaan päivittäin vaativia asiakkaita ja kollegoita, joiden kanssa pokkani pitää aivan mainiosti. Kertaakaan  en ole sortunut laukomaan huonoja vitsejä, tai pätemään jollain nippelitiedolla, joka ei kiinnosta kiveäkään, koska se ei istu ammattilliseen rooliini.

Jostain syystä, todennäköisesti näistä defensseistä johtuen, en pystynyt olemaan tälle ihmiselle se, jonka olin jo hänelle esitellyt. Olin varmaan jakanut itsestäni hänelle liikaa herkkiä ja henkilökohtaisia asioita itsestäni, ja se loi hirveästi paineita. Se ero käytöksessäni tässä tilanteessa ja muussa elämässäni on aivan valtava. Sitähän en tosin voi tietää, että vaikka menisimmekin uudestaan treffeille, etteikö tämä sama hörhö taas nostaisi päätään. Näin on käynyt ennenkin kiinnostavien miesten kanssa. 

AP

Vierailija
4/4 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan yrittää selittää tilanteen miehelle. Tuo kuulostaa tutulta, itse olen myös ollut tilanteessa, jossa olimme keskustellet miehen kanssa todella pitkään ennen näkemistä ja kun siinä oli jo vaihdettu paljon henkilökohtaisia ja intiimejä juttuja, oli ensinäkeminen jotenkin vaivaannuttavaa ja siinä oli kovat paineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme