Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas meni huulipunaostos v**uiksi!!!

Vierailija
28.11.2018 |

Ihan liikkeessä kävin etsimässä haluamaani hyvin vaaleaa nude pinkkiä huulipunaa ja olinkin löytävinäni sieltä sellaisen. Yritin siellä he*vetin kirkkaassa valosaasteessa etsiä jotain varjoisaa nurkkaa missä katsoa testerillä piirtämääni huulipunaviivaa kädessäni. Ostin siinä uskossa, että se todellakin on se hyvin vaalea nude pinkki. Kuinka ollakaan, kun kotona luonnollisemmassa valossa sitä laitoin... Paljastuu että se onkin oikeasti se s*atanan mummopinkki, eikä kaunis nude!!! Ilmeisesti kaikki meikkivoidepaska sun muu mitä ihmisistä lähtee oli vaalentanu testerin (laitatteko oikeesti huuliin niitä testereitä, hyi saasta?!?!???!!!) tai sitten syynä oli valaistus.

Kommentit (38)

Vierailija
22/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

On meillä onkelmat.

Mun huulet taas aivan tummanpunaiset ja tykkään himmata sitä väriä. Ihanin olisi roosan tapainen, mut ens pitää pohjustaa nudella...

Elämä ON vaikeaa.

Oon säästänyt värimalliksi yhden vanhan hylsyn. Ei muuten löydy samaa kaupoissa...

Miesten ei tarvi ollenkaan meikkivoidetta/ym.

No kyllä mäkin pystyn lähtemään ulos ilman mitään meikkiä, ei estoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen Macia, mutten kuitenkaan uskalla sanoa määrättyä väriä, kun en pääse nyt tarkastamaan. Ei ole tällä hetkellä. Pari muuta Macin punaa on. Googlataanpas Mac huulipunat ja värit.

Vierailija
24/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ny niin hullu oo, että laittaa huulipunaa kaupassa huulilleen. Ehkä muutama ihminen kokeillu sitä kämmenselkäänsä tai muualle. Tai no laittaahan joku ripsiväriäkin joku suoraan ”testipullosta”. Kiva saada joku silmätulehdus.

Vierailija
25/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac matte Sokos verkkokaupat ja Kicks löytyi punia ja nudeja, raikkaitakin hyvin.

En tiedä, onko ne kaikki siellä. Oon ostanut 2 Macin punaa huuoto.netistä ja molemmat onnistuneet ostot.

Vierailija
26/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide on myös hankala. Pitäisi olla yleistä tietoa, että valaistus vääristää, mutta silti liikkeiden "asiantuntevat" auttajat toteaa sisävalaistuksessa, että joo tää on sulle hyvä sävy, vaikka asiakas itse paremmassa valossa näkee sen olevan täysin väärä. Ihmettelen vain, että voiko ne myyjät oikeasti olla niin tietämättömiä.

En luota niiden apuun enää tippaakaan.

Vierailija
27/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huulipunat... Saisi vaikka Lumene tai joku muu tehdä suomalaiseen makuun sopivia sävyjä oikein koko sarjan. Kun nuo ulkomaalaiset sarjat, ja valitettavasti myös Lumene, tekee useimpien suominaisten arkikäyttöön ihan liian vahvoja värejä. Niiden lisäksi tarvittaisiin hyvä sävyvalikoima sekä kylmään että lämpimään taittavia nudeja, beigejä, pinkkejä, pinkkiin taittavia aavistuksen ruskehtavia jne. Sellaisia "your lips but improved" sävyjä joista juuri ja juuri näkee että huulipunaa edes on.

Kuka tollasta tylsää huulipunaa haluaa ostaa jota ei edes huomaa? Sama kun levittäisi pelkkää huulirasvaa. Halvemmaksi tulee.

Mun huulet on hyvin punertavat, joten nude huulipuna muuttaa väriä paljonkin.

Mutta mun kokemuksen mukaan nudepunia on kyllä jo paljon ja joka merkillä varmaan.

Vierailija
28/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän aina katsoa huulipunan sävyn luonnonvalossa, mutta onhan niitä virheostoksiakin sattunut joskus. Macin punista en tiedä muuta kuin että mattaversiot ovat minulle aivan liian kuivattavia.

P.s. Minusta ihana nudesävy on Charlotte Tilburyn ”pillow talk”. Matta, muttei kauhean kuivattava kuitenkaan. Sopii kuulemma monelle tuo sävy, muttei ehkä jos on hyvin pinkki iho.

Vierailija
29/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin testasin juuri kaupassa kädelleni muka just täydellisen sävyistä ruusunpinkkiä punaa, no kotona vetelin sitä huuliini, ja sehän on ihan luumunviolettia, hyi :D

Joillain on sellaiset huulet että niillä melkein kaikki huulipunat muuttuu violetiksi. Äitini on sellainen. Ei voi käyttää muita kuin lämmintä persikkaista/ruskehtavaa sävyä.

Vierailija
30/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän aina katsoa huulipunan sävyn luonnonvalossa, mutta onhan niitä virheostoksiakin sattunut joskus. Macin punista en tiedä muuta kuin että mattaversiot ovat minulle aivan liian kuivattavia.

P.s. Minusta ihana nudesävy on Charlotte Tilburyn ”pillow talk”. Matta, muttei kauhean kuivattava kuitenkaan. Sopii kuulemma monelle tuo sävy, muttei ehkä jos on hyvin pinkki iho.

Minulta ääni myös CT:n Pillow Talkille! Ehdottomasti paras nude mikä mulla on koskaan ollut. Erinomainen arkikäytössä ja miksei juhlissakin. En tosin tiedä voiko Charlotte Tilburyn meikkejä ostaa Suomessa?

Vierailija
31/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Cliniquen nuden väristä huulipunaa.

Vierailija
32/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen elämäni aikana ostanut kymmeniä väärän värisiä huulipunia. Pari kertaa on löytynyt juuri hyvä sävy ja molemmissa tapauksissa valmistus lopetettiin tai sitä ei muuten enää saanut.

Tämä onkin meille maanantaina syntyneille tyypillistä!

Saatika meille perjantaina ja 13. päivä syntyneille.

Vierailija
33/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on vaikka mitä ongelmia ja yks jaksaa valittaa jostain huulipunasta. Kyllä te naiset olette lapsellisia.

Vierailija
34/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on vaikka mitä ongelmia ja yks jaksaa valittaa jostain huulipunasta. Kyllä te naiset olette lapsellisia.

Muista tämä ensi kerralla kun tekee mieli valittaa pikkujutusta. Muista myös kutsua koko mieskuntaa lapselliseksi jos joku ikinä kehtaa valittaa arkipäivän harmituksista.

Vierailija
35/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liikkeessä kävin etsimässä haluamaani hyvin vaaleaa nude pinkkiä huulipunaa ja olinkin löytävinäni sieltä sellaisen. Yritin siellä he*vetin kirkkaassa valosaasteessa etsiä jotain varjoisaa nurkkaa missä katsoa testerillä piirtämääni huulipunaviivaa kädessäni. Ostin siinä uskossa, että se todellakin on se hyvin vaalea nude pinkki. Kuinka ollakaan, kun kotona luonnollisemmassa valossa sitä laitoin... Paljastuu että se onkin oikeasti se s*atanan mummopinkki, eikä kaunis nude!!! Ilmeisesti kaikki meikkivoidepaska sun muu mitä ihmisistä lähtee oli vaalentanu testerin (laitatteko oikeesti huuliin niitä testereitä, hyi saasta?!?!???!!!) tai sitten syynä oli valaistus.

Siis pillunhuuletko sä maalasit ? Saisko tulla kattoo ?

Vierailija
36/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilen huuliin, koska ei sitä muuten voi tietää onko sopiva sävy. Laitan siveltimellä. Jos sävy on hankala valita, menkää liikkeeseen jossa myyjät kokeilee. Siinä on kuitenkin sellainen juttu, että nekin laittaa siveltimellä niistä testereistä. Joten ihan sama on kokeilla itse suoraan siveltimellä. Parempi se kuin kymmeniä vääränlaisia huulipunia. Siinä on mennyt jo vähintään satanen hukkaan. Toisekseen, valitaan mielummin kaksi laadukasta huulipunaa: yksi näyttävä ja yksi nude. Ottakaa mattaisia ja sellaisia ikäänkuin kuivan oloisia, joissa väri on yleensä paljon parempi ja kestää pidempään. Koostumuksen voi kokeilla ihan käteenkin. Mitä vetisempi, sitä enemmän väri heittää omissa huulissa. Kynärajaustakin voi kokeilla, mutta jos huulipuna itsessään on ns. Kova eikä huulet tarvitse muotoilua pärjää aika hyvin pelkällä huulipunalla.

Vierailija
37/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nude pinkki? Ja huulipunasävyä etsiessä huulipunaa ei pitäisi testata kämmenselkään, vaan sormenpäähän, koska siitä iho on lähimpänä huulien väriä. Muutenkin kasvoissa on yleensä erivärinen iho kuin kämmenselässä, jolloin huulipuna näyttää aivan eri väriseltä kuin kämmenselässä.

Vierailija
38/38 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkään se huulipuna ei näytä siinä kämmenessä todellakaan siltä, miltä se näyttää huulissa. Kämmenen iho on vaalea ja huulet jo valmiiksi "punaiset". Toiseksi, on olemassa kylmiä ja lämpimiä sävyjä ja ne näyttävät erilaisilta huulissa. Kolmanneksi, sävy, joka näyttää kivalta kuvassa tai ystävän huulilla, ei välttämättä olekaan hyvä omissa huulissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi