Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijattu olo!!! Mies ajoi pois partansa ja pieni leuka paljastui

Vierailija
28.11.2018 |

Eli noi vuosi ollaan oltu yhdessä. Nyt vasta näin hänet ekaa kertaa ilman partaa ja todella tyhmältä se (mies) näyttää. Siis niinkuin sillä olisi ollut kehityshäiriö, niin pieni leuka sillä on

Ei siis helvttti!!! Mitä nyt teen??

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa hälle "älä leukaile".

Eikä ole varmastikkaan mikään koiranleukakaan ?

Vierailija
42/59 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta päivää

Ai? Oliko se mies se mustapartainen mies joka ammuskeli porvoossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon miehellä jykevä betonileuka 😎

Vierailija
44/59 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miehellä on tosi pieni leuka. On aina pitänyt partaa ja se sopii hänelle tosi hyvin. Kunnes kerran...Mies ajeli partansa ja jätti tilalle vain tuuheat kalapuikkoviikset! Oli ihan hirveä näky,kun viikset vielä korosti olematonta leukaa. Muistutti omaa isääni 80-luvun kuvissa.Oli omasta mielestään tosi hyvännäköinen. Mutta mitäpäs minä siihen.Jokaisella on oikeus tehdä itselleen mitä haluaa. Kasvatti sitten kyllä myöhemmin parran takaisin. Miehillä on kyllä oiva mahdollisuus muotoilla kasvojen piirteitä karvoituksen avulla. 

Vierailija
45/59 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa samalla mitalla. jätä hiuksesi värjäämättä ja naamasi meikkaamatta.

Vierailija
46/59 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä jouduin jättämään naiseni kun vihdoin päästiin sänkyyn ja paljastui  kamala outie isot häpyhuulet. hyi helevetti.. pahinta mitä voi olla..

Vierailija
47/59 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah

t. laatikkoleuka

Vierailija
48/59 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen mies. Tavattiin kun hänellä ei ollut partaa, mutta pakotin hänet kasvattamaan sellaisen.

Vierailija
49/59 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni, sano Joelille, että kasvattaa parran takaisin.

Vierailija
50/59 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taasen käynyt porvoossa.

Vierailija
51/59 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeä narsistin merkki tuo  huijaaminen.

Mun ex oli narsku kans, nyt tunnistan sellaset heti .

Vierailija
52/59 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5, mies kirjoittanut tämän trollin. Vielä ei ole kuitenkaan kukaan vetänyt keskusteluun naisten meikit tai rintaliivit. .

Juu ei voi tietenkään naiset olla pinnallisia huo ria. Naiset ovat täydellisiä pikku prinsessoja jotka eivät koskaan hauku ketään.

Vierailija
53/59 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kovin pienileukainen. Olen erittäin tyytyväinen, kun on kasvattanut parran. Komistunut kovasti. Olematon leuka kyllä alussa harmitti, mutta muuten niin mukava mies, että huumorintaju kompensoi leuan puutetta.

Tällainen kommentti paljastaa naisten olevan pinnallisia huo ria.

Vierailija
54/59 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on myös pieni leuka, joka kompensoituu parralla. Jossain mielenhäiriössä ajettiin parta pois pari vuotta sitten, ja voi järkytys kun sitä joutui katselemaan klaninaamana! Pieni leuka ei siis muuten haittaa mitään, mutta se kontrasti mustan tuuhean parran jälkeen vain oli jotain sanoinkuvaamattoman hirveää! Lisäksi rakastuin miehessäni hänen partaansa ja silmiinsä ulkonäöllisesti, joten tottakai naamasta puuttuu iso ihastumistekijä mikäli partaa ei olisi.

Tällainen kommentti paljastaa naisten olevan pinnallisia huo ria.

Vierailija
55/59 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun onneksi ei ajanut munan karvojaan, olisi prinssi nakki paljastunut näkyviin.

Vierailija
56/59 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin miehellä on tosi pieni leuka. On aina pitänyt partaa ja se sopii hänelle tosi hyvin. Kunnes kerran...Mies ajeli partansa ja jätti tilalle vain tuuheat kalapuikkoviikset! Oli ihan hirveä näky,kun viikset vielä korosti olematonta leukaa. Muistutti omaa isääni 80-luvun kuvissa.Oli omasta mielestään tosi hyvännäköinen. Mutta mitäpäs minä siihen.Jokaisella on oikeus tehdä itselleen mitä haluaa. Kasvatti sitten kyllä myöhemmin parran takaisin. Miehillä on kyllä oiva mahdollisuus muotoilla kasvojen piirteitä karvoituksen avulla. 

"E-EI NAISET OLE PINNALLISIA HUO RIA"

Huutista simpeille.

Vierailija
57/59 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälylle kävi samalla tavalla. Urputti aina miehelleen että ajaisit nyt tuon partasi pois, ja kun mies ajoi, paljastui olematon leuka. Sekään ei kelvannut vaimolle, vaan piti äkkiä kasvattaa se parta takaisin.

Vierailija
58/59 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

outie out kirjoitti:

no minä jouduin jättämään naiseni kun vihdoin päästiin sänkyyn ja paljastui  kamala outie isot häpyhuulet. hyi helevetti.. pahinta mitä voi olla..

Rumat pekonivittuiset huo rat servattu 🤣🤣🤣

Vierailija
59/59 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kälylle kävi samalla tavalla. Urputti aina miehelleen että ajaisit nyt tuon partasi pois, ja kun mies ajoi, paljastui olematon leuka. Sekään ei kelvannut vaimolle, vaan piti äkkiä kasvattaa se parta takaisin.

Naiset eivät jostain syystä tiedä itsekään mitä haluavat. Tai sitten päätökset tehdään tunteiden vallassa ja myöhemmin kadutaan kuten tuossakin on varmasti käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi