Huijattu olo!!! Mies ajoi pois partansa ja pieni leuka paljastui
Eli noi vuosi ollaan oltu yhdessä. Nyt vasta näin hänet ekaa kertaa ilman partaa ja todella tyhmältä se (mies) näyttää. Siis niinkuin sillä olisi ollut kehityshäiriö, niin pieni leuka sillä on
Ei siis helvttti!!! Mitä nyt teen??
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta päivää
Ai? Oliko se mies se mustapartainen mies joka ammuskeli porvoossa?
Kyllä kunnon miehellä jykevä betonileuka 😎
Minunkin miehellä on tosi pieni leuka. On aina pitänyt partaa ja se sopii hänelle tosi hyvin. Kunnes kerran...Mies ajeli partansa ja jätti tilalle vain tuuheat kalapuikkoviikset! Oli ihan hirveä näky,kun viikset vielä korosti olematonta leukaa. Muistutti omaa isääni 80-luvun kuvissa.Oli omasta mielestään tosi hyvännäköinen. Mutta mitäpäs minä siihen.Jokaisella on oikeus tehdä itselleen mitä haluaa. Kasvatti sitten kyllä myöhemmin parran takaisin. Miehillä on kyllä oiva mahdollisuus muotoilla kasvojen piirteitä karvoituksen avulla.
maksa samalla mitalla. jätä hiuksesi värjäämättä ja naamasi meikkaamatta.
no minä jouduin jättämään naiseni kun vihdoin päästiin sänkyyn ja paljastui kamala outie isot häpyhuulet. hyi helevetti.. pahinta mitä voi olla..
Mulla on samanlainen mies. Tavattiin kun hänellä ei ollut partaa, mutta pakotin hänet kasvattamaan sellaisen.
Janni, sano Joelille, että kasvattaa parran takaisin.
Ihan selkeä narsistin merkki tuo huijaaminen.
Mun ex oli narsku kans, nyt tunnistan sellaset heti .
Vierailija kirjoitti:
0/5, mies kirjoittanut tämän trollin. Vielä ei ole kuitenkaan kukaan vetänyt keskusteluun naisten meikit tai rintaliivit. .
Juu ei voi tietenkään naiset olla pinnallisia huo ria. Naiset ovat täydellisiä pikku prinsessoja jotka eivät koskaan hauku ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kovin pienileukainen. Olen erittäin tyytyväinen, kun on kasvattanut parran. Komistunut kovasti. Olematon leuka kyllä alussa harmitti, mutta muuten niin mukava mies, että huumorintaju kompensoi leuan puutetta.
Tällainen kommentti paljastaa naisten olevan pinnallisia huo ria.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on myös pieni leuka, joka kompensoituu parralla. Jossain mielenhäiriössä ajettiin parta pois pari vuotta sitten, ja voi järkytys kun sitä joutui katselemaan klaninaamana! Pieni leuka ei siis muuten haittaa mitään, mutta se kontrasti mustan tuuhean parran jälkeen vain oli jotain sanoinkuvaamattoman hirveää! Lisäksi rakastuin miehessäni hänen partaansa ja silmiinsä ulkonäöllisesti, joten tottakai naamasta puuttuu iso ihastumistekijä mikäli partaa ei olisi.
Tällainen kommentti paljastaa naisten olevan pinnallisia huo ria.
Sinun onneksi ei ajanut munan karvojaan, olisi prinssi nakki paljastunut näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin miehellä on tosi pieni leuka. On aina pitänyt partaa ja se sopii hänelle tosi hyvin. Kunnes kerran...Mies ajeli partansa ja jätti tilalle vain tuuheat kalapuikkoviikset! Oli ihan hirveä näky,kun viikset vielä korosti olematonta leukaa. Muistutti omaa isääni 80-luvun kuvissa.Oli omasta mielestään tosi hyvännäköinen. Mutta mitäpäs minä siihen.Jokaisella on oikeus tehdä itselleen mitä haluaa. Kasvatti sitten kyllä myöhemmin parran takaisin. Miehillä on kyllä oiva mahdollisuus muotoilla kasvojen piirteitä karvoituksen avulla.
"E-EI NAISET OLE PINNALLISIA HUO RIA"
Huutista simpeille.
Kälylle kävi samalla tavalla. Urputti aina miehelleen että ajaisit nyt tuon partasi pois, ja kun mies ajoi, paljastui olematon leuka. Sekään ei kelvannut vaimolle, vaan piti äkkiä kasvattaa se parta takaisin.
outie out kirjoitti:
no minä jouduin jättämään naiseni kun vihdoin päästiin sänkyyn ja paljastui kamala outie isot häpyhuulet. hyi helevetti.. pahinta mitä voi olla..
Rumat pekonivittuiset huo rat servattu 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kälylle kävi samalla tavalla. Urputti aina miehelleen että ajaisit nyt tuon partasi pois, ja kun mies ajoi, paljastui olematon leuka. Sekään ei kelvannut vaimolle, vaan piti äkkiä kasvattaa se parta takaisin.
Naiset eivät jostain syystä tiedä itsekään mitä haluavat. Tai sitten päätökset tehdään tunteiden vallassa ja myöhemmin kadutaan kuten tuossakin on varmasti käynyt.
Eikä ole varmastikkaan mikään koiranleukakaan ?