Sperman laskeminen ja ottaminen sisälle
Miten foorumin naiset ja miehet kokevat parisuhteessa sperman sisälle laskemisen ja ottamisen? Itselleni miehenä on henkisesti tärkeää, että oma naiseni antautuu minulle täysin, ottaen spermani sisällensä viimeistä pisaraa myöten. Ikään kuin se olisi siinä hetkessä naiseni tärkein tehtävä, avautua täysin ja vastaanottaa oman miehensä täysi lasti sisällensä ja täyttyä siitä.
Tuntuuko se myös naisista fyysisesti ja henkisesti tärkeälle? Entä muut miehet?
Kommentit (44)
En tiedä kiihottavampaa kuin, että mies laukeaa sisälle. Siinä on sitten mukavaa olla sisäkkäin laukeamisen jälkeen ja tulee haluttu olo.
Mielestäni miehenä on tärkeää, että rakkaani täyttyy spermastani, joka on vain häntä varten. Tuntuu miehekkäältä erityisesti kiveksissä, kun tiedän niiden kaikkien siittiöitteni odottavan vain sitä, että ne täyttävät rakkaani pimpin, hellien ja rytmisten työntöjen saattelemana. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten foorumin naiset ja miehet kokevat parisuhteessa sperman sisälle laskemisen ja ottamisen? Itselleni miehenä on henkisesti tärkeää, että oma naiseni antautuu minulle täysin, ottaen spermani sisällensä viimeistä pisaraa myöten. Ikään kuin se olisi siinä hetkessä naiseni tärkein tehtävä, avautua täysin ja vastaanottaa oman miehensä täysi lasti sisällensä ja täyttyä siitä.
Tuntuuko se myös naisista fyysisesti ja henkisesti tärkeälle? Entä muut miehet?
mulle on tärkeetä myös henkinen puoli joten laukeeminen tapahtuu niin miten saamme mahdollisimman paljon siitä molemmat irti.jos nainen haluu sisälle laukeemisen niin sen myös saa.ulkoisesti nautittuja ei olekaan tullut kokeiltua mutta jos nainen pyytää sitä niin sen kyllä saa.
Kyllä siitä omat kiksinsä tulee. Siis miehenä se on oleellinen osa yhtymistä, kun tunnen, että saan oman siemeneni kyntää vakoon. Jos sitä ei syystä tai toisesta saa tai voi tehdä, seksi itsessään ei kovin kummoinen akti ole.
Siinä vaiheessa kun tuntee, että lasti pursuaa ja nimenomaan sinne kohdunsuulle ilman mitään esteitä (kondomi), on sellainen olo, että on tehnyt asian juuri niinkuin on tarkoitettu. Siitä tulee mukava, lämmin, raukea olo. Tavallaan jonkin sortin merkkaamis-juttu.
Pillerit, kierukat yms on kuitenkin poikkeus. Niiden syönti tai käyttö ei estä tuota tunnetta. Ei siinä vauvaa hae. Se pelkkä siemennys riittää. Mutta kortsun käyttö estää tuon tuntemuksen.
Kaikkein kiihottavinta pyllyyn laskettuna
Ihan sama mulle. Voin laukea spermat sisään, jos ehkäisy on todella kunnossa. Voin päästää päälle, jos se ei naisesta ole luotaantyöntävää. Ei tasan mitään väliä.
Mieluiten aina sisälle ja onneksi mieheni haluaa näin myös, tuntuisi tosiaan jotenkin "vajaalta" jos mies laukeaisi jonnekin muualle. Usein laukean itsekin vielä kertaalleen miehen lauetessa, miksi haluaisin jättää tuon kirsikan kakun päältä pois.
Mä nautin miehen laukeamisesta ja tavallaan olen siinä välne. Mun kehoa saa käyttää ja päästää sinne mikä tuntuu parhaalta. Sisään tai suuhun, mutta myös iholle, rinnoille, pepulle ja toki myös peppuun.
Ehdottomasti liemet sisään karvapilluun.mukava laueta sisään ja odotella kun limat valuu piparista.
Suihin otossa liemet mahaan.joskus on kiihottavaa kun rouva nuolettaa omat lämpimät spermat pillusta.
Ihan jo ajatus tasolla tekee mieli laskea siemennestettä naisen sisälle.
Joskus voi tehdä sohvalla ollessa mieli päästää siemennesteet ulos ja saada ne oikeaan kohteeseen.
Pidän itse pitkästä yhdynnästä ja joskus ajattelen, että säästän orgasmin tulemista ja jätetään se odottamaan, mutta kiihotus joskus yllättää ja on ihana kun voi olla orgasmin aikana sisällä ja siemennesteet pumppautuu rytmisten sykkimisten ansiosta naisen emättimeen.
Naisen orgasmin sykkiminen ja orgasmin lähestyessä vaginan lihasten puristus tekee nautintoa jonka vuoksi ei useasti voi enää pidätellä ja on palkinto kun voi olla syvällä sisällä orgasmin aikana ja sykkien siemennesteet saada syvälle sisälle.
Nautin myös ajatuksesta kun siemennesteet valuvat ulos emättimestä. Olisi mukava jos naiseni pitäisi vielä pikkuhousuja jalassa vähän aikaa ja siemennesteet valuisivat housuihin.
Olemme käyttäneet mieheni kanssa ns. keskeytettyä yhdyntää ja varmoja päiviä vuosia ehkäisykeinona. Nyt on ihanaa kun mieheni kävi vasektomiassa, ja ei tarvitse näitä asioita enää miettiä. Vasektomian ehtona oli kuitenkin se että en halua olla jatkuvasti mikään spermaa valuva mälliämpäri, joten joka päivä ei sisälle lasketella. Alapääni ei pidä siitä että sinne työnnetään päivittäin jotain oman kehoni ulkopuolista ainetta, joten pari kertaa viikossa riittää. Miehelleni on se ja sama, kunhan ei le pakko joka kerta laueta samalla tavalla ja samaan paikkaan, hänkin pitää vaihtelusta, kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä omat kiksinsä tulee. Siis miehenä se on oleellinen osa yhtymistä, kun tunnen, että saan oman siemeneni kyntää vakoon. Jos sitä ei syystä tai toisesta saa tai voi tehdä, seksi itsessään ei kovin kummoinen akti ole.
Siinä vaiheessa kun tuntee, että lasti pursuaa ja nimenomaan sinne kohdunsuulle ilman mitään esteitä (kondomi), on sellainen olo, että on tehnyt asian juuri niinkuin on tarkoitettu. Siitä tulee mukava, lämmin, raukea olo. Tavallaan jonkin sortin merkkaamis-juttu.
Pillerit, kierukat yms on kuitenkin poikkeus. Niiden syönti tai käyttö ei estä tuota tunnetta. Ei siinä vauvaa hae. Se pelkkä siemennys riittää. Mutta kortsun käyttö estää tuon tuntemuksen.
Jep jokin psykologinen juttu siinä on mutta kortsun kanssa ei tule yhtän raukeaa ja hyvää oloa panon jälkeen vaikka laukeaiski ja vaikka kumppani olis tavallista kuumempi. Paljaalla saa sen parhaan fiiliksen ja tuntuman ja varatun pillun perölle laukeaminen on se kaikkein paras
Mua kiihottaa erityisesti spermaa valuva pillu pikapanon jälkeen tai se että nainen vetää housut takaisin jalkaan spermojen valuessa housuille ja jatkaa matkaa tai jatketaan matkaa yleisellä paikalla panemisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Mua kiihottaa erityisesti spermaa valuva pillu pikapanon jälkeen tai se että nainen vetää housut takaisin jalkaan spermojen valuessa housuille ja jatkaa matkaa tai jatketaan matkaa yleisellä paikalla panemisen jälkeen
Kyllä, tosi kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kiihottavinta pyllyyn laskettuna
Erityisesti, kun ammun toisen miehen pyllyyn.
-ap
Kyllähän se kiihottaa purskahtaa syvälle pimpsan sisään. Haluaisin laueta myös syvälle pyllyyn, mutta puoliso vaatii että laukean kortsuun peppuseksissä. Aivan erityisen kiihottavaa sisään laukeaminen oli vajaat neljä vuotta sitten, kun ekan kerran tietoisesti ruiskuttelin spermani puolison pimpsan perälle ilman mitään ehkäisyä. :) Toisella kertaa muutama vuosi myöhemmin siinä ei ollu samanlaista lisäkiihkoa enää, mutta kaksi ihanaa lasta on tuloksena.
M50
Ihan sama minne sen laskee kun ei lisääntymistarkoitusta ole.
onhan se kivaa ottaa kaverin spermat syvälle perseeseen
Kyllä naisena mieluiten sisään otan. Yleensä mies laukeaakin sinne, toisinaan haluaa vetää pois ennen laukeamista ja laskee esim. vatsalle ja itselle tulee vähän sellainen olo että miksi nyt näin...... =D Jotenkin keskeneräiseksi jää, siis henkisesti, vaikken siitä ikinä ole mitään sanonut tai kysynyt (koska eihän se oikeasti jää keskeneräiseksi). Mutta fyysisesti pidän myös siitä hetkestä ennen laukeamista, kun miehuus kasvaa ja kovettuu, sen tunnen mieluiten sisälläni.