Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavani väittää mököttäjäksi

Vierailija
27.11.2018 |

Taustaa:
Tutustuimme noin vuosi sitten. Olosuhteiden pakosta olimme paljon tekemisissä toistemme kanssa. Minä olen luoteeltani hillitty ja kohtelias introvertti, hän puolestaan rohkea ja sananvalmis, puhelias ekstrovertti. Aluksi tulimme oikein hyvin toimeen, autoin häntä hyvin paljon eräissä käytännön asioissa (hänellä hyvin vaikea elämäntilanne), muttemme mielestäni olleet mitenkään läheisiä.

Tämä tuttavani kyseli minulta välillä hyvin henkilökohtaisia kysymyksiä, esim. parisuhteestani, mihin annoin kummastuneena ympäripyöreitä vastauksia. Hän puhui paljon itsestään ja ihmetteli, miksen kerro itsestäni. No, en pidä tästä henkilöstä mitenkään tarpeeksi paljon (kaikista ei voi pitää), eikä hän vaikuta luotettavalta, joten ei yksinkertaisesti ollut tarvetta ystävystyä syvällisemmin. Ystävystyn vain harvoihin ja valittuihin.

No, sitten puolisen vuotta sitten elämäni muuttui kiireisemmäksi ja luonnollisesti en enää pitänyt häneen sitä vähääkään yhteyttä, mitä aiemmin. Yllätyksekseni hän loukkaantui tästä suuresti, väitti että olen häntä kohtaan hyvin vihamielinen (ei totta, mutta ehkä aisti etten pidä hänestä?) ja meidän pitäisi käsitellä tämä asia. Emme tosiaan koskaan olleet muuta kuin pelkkiä tuttavia, enkä ollenkaan tiennyt miten suhtautua. Vakuuttelin vain etten vihaa häntä, mutta olen kiireinen. En lähtenyt sen enempää käsittelemään asiaa, jossa ei ollut päätä eikä häntää, vaikka hän vaatimalla vaati kertomaan mitä on tehnyt väärin. Koko kuviosta oli jotenkin outo olo. Olen koko ajan kuitenkin ollut häntä kohtaan hyvin ystävällinen ja kohtelias, eikä meidän välillä ollut ystävyyttä tms ihmissuhdetta. Itse en edes kehtaisi alkaa puhumaan kovin etäiselle ihmiselle moiseen sävyyn.

Hän pillastui minuun niin, että sanoutui irti näistä olosuhteista, jotka toivat meidät yhteen. Nyt en ole kuullut hänestä mitään.

Voisiko joku selventää mitä tapahtui? Osaako joku eläytyä tämän tuttavani osaan? En vieläkään käsitä mikä tämä juttu oli.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla