kumpa vaimoni
Puhaltaisi kanssani yhteen hiileen sihteessamme. Teen aloitteet95%no ei se vielä mitään. olen hänen toivonut pukevansa niitä pitsejä ja ostamiaan yö iltaasuja päälle (vaikka tiedän että naiset ostaa pääasiasda omaksi ilokseen näitä)ja yllättävän miut joskus mutta ei...muistutan kerran viikosssa että ois kiva kun tulisit illalla vastaan niissä tai odottasit sängyssä ilman puhelinta kun nukutan lapsii.täytin hänen toiveensa ja olimme kahden mutta se viimeinen niitti eli seksi jäi siltäkin illalta ja myös seuraavana iltana. Kerroin ett haluaisin hänen harrastavan sitä kun mennään kotia.lapset otettiiin mukaan matkalta.no mutta kun hän ei muistakaan sanoneeni mitään seksiin liittyvää.tämä on hälle yleistä että ei muista mitään miksi ei johtanut seksiin kun joinakin iltana kun yritän keskustella mikä osaltani meni väärin.
Eli pettymyksiä no pieniä mutta miehelle suuria kun olettaa että naisen lämmittely lähti käyntiin mutta todellisuudessa kun nukkumaan käydään toinen ei ole ajatellutkaan sitä mitä jo lähes sovimme. Pitäskös sopia kirjallisesti jotta harhauttamisesta voisi huomauttaa. Kiva kun toinen usein toteaa: "en muista siitä mitään". Kyllä väkillä on ajatus että oispa (kohtalotoveri)nainen edes kenen kanssa voisi jutella asiasta.kyllä tämän vois yleistää että kommunikaatio ei toimi.yhdessä on turha rakentaa kun jäävuori edessä/välissä.
No lopuksi hyvät puolet...ilman seksiä ei minun tarvii kokonaan olla hänen miehenään ...parhaimmillaan se on hyvää kun hänellä loksahtaa hetki ja muut kohdalleen ja olen onnistunut "vaativassa"yrityksessäni näin luonnollisessa asiasssa.joo symbioosicaihe on ohitettu mutta silti...
Kommentit (2)
Parempaa apua saat muualta netistä.
Miesten kokemiin parisuhdeongelmiin saa hyviä ratkaisuja Steve Horsmonin ja/tai Coach Corey Waynen youtubevideoista.
terveisin,
vaimonsa pusuihin hautautuva mies
Ja kommentin jälkeen toive että te joilla vastaavaa avautuisitte myös onko samanlaista aikuisten välustä pelleilyä yksinkertaisessa asiassa.