Lue keskustelun säännöt.
Hassuin erehdyksenne?
27.11.2018 |
Kertokaa hassuja erehdyksiä tai väärinkäsityksiä. Itsellä koomisin on ollut, kun olin nuoruudessa tulossa ulos kaverin autosta takapenkiltä ja luulin olevani kaksiovisessa autossa vaikka olin kylläkin neliovisessa. Sen sijaan, että olisin mennyt normaalisti takaovesta ulos, käänsinkin etupenkin vivusta niin eteen, että pääsin etuoven kautta ulos. Siinä vaiheessa kaveri kysyi "mitä helv sä teet?". Itse sain naurukohtauksen mutta muita vain ärsytti toilailuni. Vieläkin naurattaa, olin selvinpäin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No kerronpa omani. Tää on oikeasti tositarina ja hävettää vieläkin :D
Se oli sitä aikaa, kun kännyköihin ilmestyi kamerat. Olin silloin teinipoika, joku 17-vuotias. Minulla itselläni ei ollut kännykkää ollenkaan. Äitini osti kännykän, jossa oli kamera. Olin tosi innostunut siitä ja tykkäsin ottaa kuvia kameralla. Se oli silloin kuitenkin ihan uusi juttu!
Kerran äitini lähti lenkille ja minä sitten otin taas kuvia. Lähinnä itsestäni. En tiennyt, että kaikki kuvat tallentuivat automaattisesti puhelimen kuvagalleriaan. Luulin, että ne kuvat pitää aina erikseen tallentaa. Oletin, että kaikki kuvat , jotka olin ottanut. Katosivat vaan pois.
Sitten joskus pari päivää myöhemmin kaverillani oli kamera kännykässä. Puhuttiin sitten kuvien ottamisesta ja sitten paljastui, että kaikki kuvat tallentuvat automaatisesti puhelimen muistiin.
Sitten tajusin... :D
Siis ei siinä mitään, jos ne kuvat olisivat kaikki olleet yläpäästä....