Suosittele hajuvettä
Hei! Etsin uutta tuoksua ja haluaisin vinkkejä. Pidän makeahkoista tuoksuista ja olen käyttänyt nyt Anna Suin violettia perhospullossa olevaa hajuvettä. En muista sen nimeä. :D Myös raikkaat tuoksut ovat mieleeni. Inhoan mummotuoksuja, kuten Chanel tai Elisabeth Ardenin sunflowers, josta saa varmasti migreenin. Olen 16 joten saisi olla nuorelle sopivaa. Ei julkkistuoksuja, ellei ole jotain oikeasti laadukkaita.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Suosittele hajuvettä
Kannattaa käyttää hajuvettä.
Nina Riccin Nina tai Bella - jos eivät nuo sitten ole niitä mummotuoksuja, minä kun en teinien mielipiteistä mitään tiedä. Makeita tai makeahkoja ovat kuitenkin molemmat.
Sä oot kakara. Valitse joku halpa teinituoksu.
Lancome- La vie est Belle
Itse ihastuin tähän tuoksuun heti ensi kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet lapsellinen. Ja miksi nuoren ihmisen pitäisi käyttää jotain huonolaatuisia ja ”teinituoksuja”.
Ihania on esim. victorias secret tuoksut, ne parfyymit, ei mistit
Tommy Hilfigerin pear blossom
Oma tyttöni ja serkkunsa tykkäsivät ja käyttivät loppuun
Mun suositus olisi Yves Saint Laurentin Mon Paris. Vähän hintavampi, mutta löytää kyllä netistä edullisemmin (kuin kivijalkaliikkeestä), jos jaksaa hieman etsiä. Se on hedelmäinen ja raikas tuoksu, joka kestää hyvin.
Ole mielummin ilman hajusteita. Puhdas nainen (tässä hieman pyöristän ikääsi) on aina kiihottampi, kuin joku hajustettu.
Vierailija kirjoitti:
Ihania on esim. victorias secret tuoksut, ne parfyymit, ei mistit
Kiitos muistutuksesta, olin ihan unohtanut, minulla oli kerran VS:n Heavenly-tuoksu. Se oli ihana. Voin suositella kaikille kokeilunhaluisille.
(en ole ap.)
Guerlainin Aqua Allegoria sarjassa on ihania sellaisia raikkaita, luonnollisia tuoksuja. Itse käytän tällä hetkellä sarjan passifloraa.
Ihan vesi riittää.
t: astmaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet lapsellinen. Ja miksi nuoren ihmisen pitäisi käyttää jotain huonolaatuisia ja ”teinituoksuja”.
Hintahan ei monesti korreloi laadun kanssa ollenkaan. T. niin halpis- kuin merkkituoksujen käyttäjä
Koskenkorva 3 tähden, tuoksu ihan ok ja paras puoli on että sitä voi juoda kans. Ei haittaa jos rinnuksille tulee vähän liikaa kun sen voi nuolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vesi riittää.
t: astmaatikko.
Se on perin ikävää, että sulla on astma ja reagoit mahdollisesti tuoksuihin. Ihmisillä on kuitenkin oikeus niitä halutessaan käyttää ja tässä ketjussa keskustellaan nyt niistä.
Onko sulle ap fragrantica-sivusto tuttu? Sieltä saa hyvin vinkkejä ja on laajempi arvostelijakunta kuin täällä AV:lla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää vähätellä ap:tä? Sitäpaitsi tuoksuilla ei ole ikärajaa ja ne "halvat teinituoksutkin" voivat olla laadukkaita.
Paco Rabanne xs