Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ihana lahjoittaa eläinsuojelutyöhön mutta

Vierailija
27.11.2018 |

olen työtön. Ei vain ole varaa. Ja olen yli 50, joten se siitä auttamisesta. Kyllä on muutenkin paha mieli ja tämä aiheuttaa lisää pahaa oloa. Jouluksi jostain kaivan rahaa jotta voin tehdä lahjoituksen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pienituloisena ja velkaisena ihmisenä joudun vuorottelemaan eläinsuojelu yhdistysten välillä että kelle sitä milloinkin lahjoittaa kun kaikille ei pysty vaikka miten haluaisi :/

Vierailija
2/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit auttaa muutenkin kuin rahalahjoituksella. :) Vapaaehtoisia tarvitaan esimerkiksi sijaiskoteja pitämään kisuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluyhdistykset ovat täysin lahjoitusten varassa, joten jokainen euro on tärkeä. Lahjoita 5 € ja oli iloinen siitä mihin pystyit ☺

Vierailija
4/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaiskotijuttua minäkin tulin ehdottamaan. Ainakin joissakin yhdistyksissä yhdistys maksaa eläimen kulut.

Itsekin alkaisin sijaiskodiksi, mutta on omia kissoja ja yksiössä ei ole toista huonetta mihin laittaa sijoitettava.

Vierailija
5/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesylle esim. voi mennä vapaaehtoiseksi, ja sinne voi mennä myös pelkästään silittelemään kissoja, ne tarvitsee aina seuraa ihmisistä ja työntekijät ei aina ehdi.

Vapaaehtoiset on todella tarvittuja henkilöitä.

Vierailija
6/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään köyhänä kykene lahjoittamaan kuin lantin silloin, toisen tällöin. Mutta aikaani ja työpanostani voin lahjoittaa - olen aktiivisesti mukana löytöeläintalon toiminnassa. Mene sinäkin, aikaa sinulla luulisi olevan, jos kerran olet työtön. Työtehtäviä löytyy ihan laidasta laitaan - kaikille jotain kykyjen ja halujen mukaan. Siivoustehtäviä, kampanjointia, kirppispöydän hoitamista, eläinten hoitamista ja kesytystä, nettisivujen päivitystä...Rohkeasti vaan mukaan toimintaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi