Mies haisee
En oikein osaa sanoa mistä paha haju tulee, suusta vai mistä. Osaako kukaan ehdottaa. Suihkussa käynti joka toinen päivä
Kommentit (49)
Maksa hajalla ? Käyttääkö paljon alkoholia ?
Hiki tuoksuu hyvälle, jos kumppani on se oikea.
Sairaudet haisee. Haju voi tulla suuhun sisäelimistä, jos niissä jotain häikkää? Jos kädet haisee niin mitä tekee työkseen, tarttuuko sieltä joku haju?
Lähestyvä kuolema haisee makealle, imelälle, riisipuurolle, vanhainkodille.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla merkki jostain sairaudesta jos iho tai esim henki alkaa yllättäen haista oudolle/pahalle.
Meillä rupesi mies haisemaan oudolle ja varsinkin hengitys todella pahalle noin vuosi ennen äkillistä kuolemaa.
Minkälainen haju oli? Viemärin haju? Miehen hengitys on haissut vuosia, eikä ole kuollut, diabetes on.
Onko peräsuoli suljettu lääkärissä pois laskuista?
Taas haiseva mies. Eikö nää provot jo riitä?
Metabolinen oireyhtymä. Onko ylipainoinen?
Jos haju tulee suusta, on todennäköisesti hammaskiveä, kannattaa poistattaa koska pidemmän päälle hampaat irtoavat ennen aikojaan.
Onko liikkunut viime suihkun jälkeen, ihminen alkaa mätänemään heti kuoleman jälkeen.
Mietin joskus miksi yks ei enää halua oraalia? No yhdenkin kerran kun harrastettiin sitä tavallista naisesta lähti aika voimakas sanotaan tuoksahdus. Puhtaudesta ei voi olla kiinni. Sen verran usein nähty että aivan varmasti pesee sen. Jossain vaiheessa neljää kymppiä alkoi se haju ja se on vaan voimistunut.
En tiedä mikä mutta hän haistaa sen itsekkin. Siksi ei halua sellaista,
Eikö sulla ole ennen ollut miestä? Kyllä ne haisee yleensä.
Vierailija kirjoitti:
OSTA SILLE PESUAINEET JA TRVIKKEET, PESE SEN VAATTEET, ETTÄ ON KOKONAAN PUHDAS. PESEEKÖ MYÖS HAMPAAT JOKAPÄIVÄ? ONKO JOKU SAIRAUS TAI LÄÄKITYS?
Miksi huudat?
Narsismin merkki tuokin, eli ihan selvä narsisti tuo miehes.
Ei ne välitä muista.
Mullaki monta exää jotka narskuja,helppo tunnistaa heti aina.
Vierailija kirjoitti:
Samaa "ongelmaa" täällä . Miehen käsissä usein epämiellyttävä haju. Ei p*rse tms mitä ensimmäisenä ajattelis, vaan joku muu🤔 tarttuu kaukosäätimeenki se haju. Oon ostanut pesuaineita ja pyytänyt että pesis käsiään. Inhottaa vaikka haju ei huippuvoimakas olekkaa, ja inhottaa myös kun en tiedä mikä sen aiheuttaa.
Hajustamattomat pesuaineet tekevät tuota. Onko teillä kotona tai hänen työpaikallaan hajustamatonta nestesaippuaa? Joittenkin saippuoiden jälkihaju iholla, etenkin käsissä, on suoraan sanottuna oksettava.
Itse olen huomannut, että puhdaskin pyyhe alkaa haisemaan nopeasti käytössä, kun pestyn alapään kuivaa siihen. Olen alkanut laittamaan pyyhkeet pesuun useammin.
Huumeista tms ei ole satavarmasti kyse.
Ehkä vaan oikeesti kairaa itteensä niin paljon eikä pese käsiä sen jälkeen. Todella inhottavaa ja vaikka vuosia yhdessä oltu, niin kiusallista tuollaista on tuoda esille(varsinkin kun olen jo käsien pesusta yms useasti sanonut) , mutta en kehtaa sanoa täysin suoraan