Miehen kaverit hankkimassa synttärijuhliin yllätyslahjaksi stripparin
Miesystäväni täyttää pyöreitä ja kuulinpa juuri että kaverinsa ovat päättäneet järjestää yllätykseksi juhliin stripparin, "koska viimeksi kun kävi katsomassa esitystä, näytti ainakin tykkäävän kovasti" :D :D :D
Me ollaan seurusteltu alle puoli vuotta, en tunne näitä kavereita ollenkaan, eikä mulla ole mitään hajua näistä stripparimenneisyyksistä. Sain vain viestin asiasta facebookissa. En tiedä, tietävätkö nämä kaverit edes, että mies seurustelee nykyään tai että kuka mä olen, mikä kieltämättä loukkaa hieman. En itse viihdy juhlissa, joissa on strippausta ja kokisin tilanteen ihan mielettömän vaivaannuttavana.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? En voi tietenkään kieltää näitä ihmisiä hankkimasta mitä hankkivat, enkä voi oikein olla pois juhlistakaan. Pitäisikö ottaa asia vain puheeksi miehen kanssa ja paljastaa salaisuus ja kysyä että mistähän tässä mahtaa olla kyse?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Oma näkökulmani vuosien takaa: Oltiin avopuolison ja ystävien kanssa laivalla, tilattiin juomat ja jäätiin pöytään istumaan. Oltiin siinä toista tuntia ja yllätys oli melkoinen, kun naisia alkoi kerääntyä ympärille kasapäin. Hetken päästä syy selvisi, eli Hunks-ryhmä ryhtyi esiintymään! Minä ja eräs toinen olimme ainoat miespuoliset yleisön joukossa ja aivan lavan vieressä. Ei haitannut minua yhtään, annoin avokin katsella "ruokalistaa" :)
Oma moraalini sallii tuollaisen, koska tiesin jo tuolloin, että katsomista se vain oli.
Munkaan inhotus asiaa kohtaan ei johdu mustasukkaisuudesta. Jos mies lähtee stripparin matkaan niin antaa mennä vaan. En pidä siitä, että naiset riisuvat vaatteitaan rahasta noin yleisesti, koska esineellistäminen ei edistä meidän kenenkään hyvinvointia tässä maailmassa mitenkään. Haluaisin keskustella tästä omasta näkemyksestäni miehen kanssa ennen kuin joudun tahtomattani tilanteeseen, jossa "tilanne on jo päällä." Enpä olisi uskonut ettei siihen välttämättä ole mahdollisuutta tässä suhteessa. Tai missään suhteessa. Erikoista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Burleski strippausta?????
Joo, mulle jäi hieman epäselväksi mistä on kyse, koska keskusteluketjussa käytettiin sekä sanoja burleski että strippaus. Selväksi tuli kuitenkin se, että tämä taiteilija ottaa kaikki vaatteet pois, ja koskettelee myös päivänsankaria. Lisäksi kävin hänen kotisivuillaan katsomassa kuvia, vaikea sanoa tarkalleen mikä meininki. Mulle se kuitenkin näytti ja kuulosti strippaukselta riippumatta siitä, miksi esiintyjä itseään nimittää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulle jäi hieman epäselväksi mistä on kyse, koska keskusteluketjussa käytettiin sekä sanoja burleski että strippaus. Selväksi tuli kuitenkin se, että tämä taiteilija ottaa kaikki vaatteet pois, ja koskettelee myös päivänsankaria. Lisäksi kävin hänen kotisivuillaan katsomassa kuvia, vaikea sanoa tarkalleen mikä meininki. Mulle se kuitenkin näytti ja kuulosti strippaukselta riippumatta siitä, miksi esiintyjä itseään nimittää. Ap
Nyt ihmettelen tätä: olet miehen Facebookissa, seurustelet miehen kanssa, ei käynyt ilmi asutteko yhdessä, miehellä on kymmeniä naisystäviä, jotka puuhavat hänelle stripparia tai vaatteet riisuvaa burleskitanssijaa, mutta kukaan miehen ystävistä ei tunne sinua. Etkö ole voinut keskustella jonkun järjestäjän kanssa asioista? Miksi et ota pääjärjestejän vastuuta, sun mieshän se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihmettelen tätä: olet miehen Facebookissa, seurustelet miehen kanssa, ei käynyt ilmi asutteko yhdessä, miehellä on kymmeniä naisystäviä, jotka puuhavat hänelle stripparia tai vaatteet riisuvaa burleskitanssijaa, mutta kukaan miehen ystävistä ei tunne sinua. Etkö ole voinut keskustella jonkun järjestäjän kanssa asioista? Miksi et ota pääjärjestejän vastuuta, sun mieshän se on?
Pääjärjestäjä ja kutsuja on mies itse. Hän on alkanut järjestää juhlia jo ennen kuin me edes tapasimme. Minulla ei ole osaa eikä arpaa näiden juhlien järjestämisessä, olen vain hänen seuralaisensa. Oman lahjani olen jo ostanut ja antanutkin. Miehen lähipiiristä olen tavannut ainoastaan hänen sisaruksensa. Emme asu yhdessä emmekä ole seurustelleet vielä kovin kauaa. Miehen parhaat ystävät asuvat muualla Suomessa ja nämä täällä päin asuvat kaverit ovat niitä nuoruuden kavereita, jotka ovat aikanaan jääneet kun mies muutti yli kymmeneksi vuodeksi työn perässä toiselle puolelle Suomea. Hänellä on sekä mies- että naispuolisia kavereita ja tuttuja, mikä on mulle luonnollisesti täysin ok. Näistä tietyistä porukoista hän on kertonut, ettei mielellään ole kovin paljoa tekemisissä heidän kanssaan, koska ainoa aktiviteetti tuntuu olevan edelleen yleinen törttöily ja ryyppääminen kuten parikymppisenäkin. Ap
Niin ja siis ei niitä kymmeniä niitä stripparinhommaajia ole, yksi nainen siellä pääasiassa päsmäröi nyt ja kolme-neljä komppailee perässä.
Ensi kerralla keksi vähän uskottavampi ja mieti juonikuvio vähemmän paskaksi.
Ja mitäs detaljeja vielä pitäis kertoa: Juhlia ei järjestetä kenenkään kotona vaan miehen vuokraamassa juhlatilassa. Mä en ole millään tavalla näiden juhlien emäntä, eikä mulla ole oikeutta vaatia mitään esimerkiksi ohjelman suhteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla keksi vähän uskottavampi ja mieti juonikuvio vähemmän paskaksi.
Nyt nukkumaan! Toivottavasti sulla on huomenna parempi päivä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait viestin Facebookissa, mutta kaverit ei tiedä kuka oot? Miten se viesti sulle päätyi?
No voi härreguud, sieltä eventin osallistujalistasta tietenkin. Eiks se ole ihan normaalia että kun joku järjestää jotain, se tekee siitä facebook-tapahtuman ja sieltä sitten joku alkaa siellä vaivihkaa hommailemaan lahjoja niiden kanssa, jotka ovat ilmoittaneet tapahtumaan osallistuvansa? Meillä ainakin usein näin. Ap
No ei ole tavallista. Yhteislahjaa aletaan hommaamaan yleensä oman, tutun porukan kanssa. Ei tulisi mieleenkään alkaa itselleni tuntemattmia vieraita ruinaamaan osallistumaan omaan lahjaani.
Jos joku on noin törppö, niin ei liene väärin sanoa että sinun mielestäsi lahjaidea ei ole kovin hyvä ja jätät osallistumisen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääjärjestäjä ja kutsuja on mies itse. Hän on alkanut järjestää juhlia jo ennen kuin me edes tapasimme. Minulla ei ole osaa eikä arpaa näiden juhlien järjestämisessä, olen vain hänen seuralaisensa. Oman lahjani olen jo ostanut ja antanutkin. Miehen lähipiiristä olen tavannut ainoastaan hänen sisaruksensa. Emme asu yhdessä emmekä ole seurustelleet vielä kovin kauaa. Miehen parhaat ystävät asuvat muualla Suomessa ja nämä täällä päin asuvat kaverit ovat niitä nuoruuden kavereita, jotka ovat aikanaan jääneet kun mies muutti yli kymmeneksi vuodeksi työn perässä toiselle puolelle Suomea. Hänellä on sekä mies- että naispuolisia kavereita ja tuttuja, mikä on mulle luonnollisesti täysin ok. Näistä tietyistä porukoista hän on kertonut, ettei mielellään ole kovin paljoa tekemisissä heidän kanssaan, koska ainoa aktiviteetti tuntuu olevan edelleen yleinen törttöily ja ryyppääminen kuten parikymppisenäkin. Ap
No halloota miksi mies muka järkkäisi jotkut mahtibileet porukalla jonka kanssa ei halua viettää aikaa, koska törttöily ja ryyppääminen.
Mikset puhu asiasta miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait viestin Facebookissa, mutta kaverit ei tiedä kuka oot? Miten se viesti sulle päätyi?
No voi härreguud, sieltä eventin osallistujalistasta tietenkin. Eiks se ole ihan normaalia että kun joku järjestää jotain, se tekee siitä facebook-tapahtuman ja sieltä sitten joku alkaa siellä vaivihkaa hommailemaan lahjoja niiden kanssa, jotka ovat ilmoittaneet tapahtumaan osallistuvansa? Meillä ainakin usein näin. Ap
No ei ole tavallista. Yhteislahjaa aletaan hommaamaan yleensä oman, tutun porukan kanssa. Ei tulisi mieleenkään alkaa itselleni tuntemattmia vieraita ruinaamaan osallistumaan omaan lahjaani.
Jos joku on noin törppö, niin ei liene väärin sanoa että sinun mielestäsi lahjaidea ei ole kovin hyvä ja jätät osallistumisen väliin.
Jaa. No mun kaveripiirissä tää on tosi yleistä silloin kun halutaan hankkia jotain isompaa isomman merkkipäivän kunniaksi. Kaverille hommattiin esim. tällä tekniikalla viikon loma ulkomailla kolmekymppislahjaksi. Oli ehkä hänellekin kivempi kuin joku 50 kappaletta eriparisia Iittalan tuikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No halloota miksi mies muka järkkäisi jotkut mahtibileet porukalla jonka kanssa ei halua viettää aikaa, koska törttöily ja ryyppääminen.
Mikset puhu asiasta miehelle?
No tässäpä juuri pohdin tapaa ottaa asia puheeksi. Hieman on vaikee puuttua toisen seuraelämään kun kyse on ihmisistä joita ei ole edes itse tavannut. Tässä on nyt kyseessä semmoiset jättijuhlat, johon on näköjään kutsuttu suunnilleen joka ikinen elämän aikana tavattu henkilö mukaan. Ap