Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen apua :( Olen todella ihastunut yhteen mieheen. Kumpi vaihtoehto parempi?

Vierailija
26.11.2018 |

En jaksa nyt selittää, mutta on mahdollista että meistä tulee jotain. Hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Kuitenkin, mikäli tämä juttu johtaa johonkin, niin siihen menee varmaan pari kuukautta vähintään, ja nyt vaan odotan että hän laittaisi viestiä minulle. Hän pyörii mielessäni monta kertaa päivässä, ja minulla on todella ikävä tuota ihmistä.

a) Haaveilenko ja unelmoinko hänestä ja stalkkaan häntä internetissä ym. Tämä helpottaa hieman ikävää. Riski on siinä että tunteeni vaan vahvistuvat kun kiusaan itseäni kaikella häneen liittyvällä materiaalilla. (tunteeni vahvistuvat kyllä joka tapauksessa koko ajan)
b) Yritän välttää kaikkea häneen liittyvää, nettistalkkausta ym. Tämä tulee olemaan todella haastavaa, koska ajattelen häntä valehtelematta joka päivä moneen kertaan

Minuun sattuu. En jaksa enää :'( Auttakaa, a vai b? Olen niin epätoivoinen, tiedän...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mixet soita sille?

Vierailija
2/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mixet soita sille?

Se ei ole nyt vaihtoehto. 

a vai b?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pari kuukautta?

Vierailija
4/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pari kuukautta?

Älkää kysykö epäolennaisia! Miksette vain vastaa kysymykseen??

Vierailija
5/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vasta ihastunut ja mitään suhdetta ei edes ole niin unohda koko tyyppi, kahdessa kuukaudessa voi tapahtua mitä tahansa.

Vierailija
6/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vasta ihastunut ja mitään suhdetta ei edes ole niin unohda koko tyyppi, kahdessa kuukaudessa voi tapahtua mitä tahansa.

En pysty unohtamaan häntä :'( Ennenkuin selvitän että voiko meistä tulla jotain.  Ihan hirveä olo, ja kamala ikävä häntä. :'(

Vierailija
7/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varattu/eroamassa?

Vierailija
8/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi stalkkaisit häntä, miksi et vain kokeile elää IRL?

Vierailija
9/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies varattu/eroamassa?

Mies on hiljattain eronnut.

Vierailija
10/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä vastannut. a vai b?

Vierailija
11/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tajunnut AP:n juttua.

Vierailija
12/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kokemuksella: ensin A jonkin aikaa, ja sitten jos tyypistä ei kuulu mitään, pakon edessä järjen sanelemana B.

Vierailija
13/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko mies. Niin minä ainakin tekisin. Jos se on vasta nyt eronnut niin ei mene kauaa kun palaa exän luo ja sitten onkin kivaa. Mekin erottiin ja nyt ollaan taas yhdessä. Eli sinuna en tuudittuisi täysin siihen että on eronneet kokonaan lopullisesti.

Vierailija
14/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

C!

Vierailija
15/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko mies. Niin minä ainakin tekisin. Jos se on vasta nyt eronnut niin ei mene kauaa kun palaa exän luo ja sitten onkin kivaa. Mekin erottiin ja nyt ollaan taas yhdessä. Eli sinuna en tuudittuisi täysin siihen että on eronneet kokonaan lopullisesti.

Ei palaa exän luo. Exä on jo paksuna uudelle miehelle.

Vierailija
16/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mittari tuo pari kuukautta tässä oikein on? :D taidat olla toinen nainen, kun noin väistelet sulle esitettyjä kysymyksiä, joten vastaan B.

Vierailija
17/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ! Sika se on joka tapauksessa, selitti mitä tahansa. Sika valehtelee aina.

Vierailija
18/18 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan B.

Jos olosi on noin tukala, ap, lopeta stalkkaaminen ja ihmettely.

Eteen päin vaan, naishyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä