Muistaako joku vielä kingston wallin?
Kommentit (26)
Tietysti muistan, paras suomalainen bändi.
Minä muistan ja kuuntelen! Olen kelannut Peten kohtaloa paljon. Pitäisi varmaan lukea se elämäkerta, oliko Viljami Puustisen kirjoittama.
Olihan tuo kuolemansa mysteeri.
Tykkään eniten biisistä We cannot move.
Muistan. Olin viimeisellä keikalla Tavastialla.
Jukka Jylli oli muuten telkussa ihan tässä viikko sitten, en muista minkä asian tiimoilta. Oli turvonnut aivan tunnistamattomaksi...
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan ja kuuntelen! Olen kelannut Peten kohtaloa paljon. Pitäisi varmaan lukea se elämäkerta, oliko Viljami Puustisen kirjoittama.
Sanotaanko näin, että ÄLÄ pelleile henkien kanssa. Ovat täyttä totta ja ne ei ole kuolleiden henkiä.
Onko se joskus ollut jotenkin erityisen muistettava? Eipä tuu mieleen yhtäkään biisiä just tähän hetkeen.
I feel love<3 Hyvä Donna Summerin biisikopsu.
Kevään kiertueen keikoistahan suurin osa myytiin alle tunnissa loppuun. Eli joku muistaa, joo.
Elin kyllä teini-ikää tuolloin mutta kuuntelin lähinnä trash metallia. Kingston Walliin tutustuin vasta kun aloin aikuisella iällä opiskella kitaransoittoa. Huikeaa taitoa ja luovuutta, ja livekeikkataltioinnitkin näyttävät mahtavilta. Bändin johtohahmon kohtalo tuntuu jotenkin jopa absurdilta.
Muistan, tai pikemminkin tiedän. Olen tutustunut bändin tuotantoon vasta paljon myöhemmin. Shine on me on mielestäni paras kappale: https://www.youtube.com/watch?v=H_tvqsENfUY
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että ÄLÄ pelleile henkien kanssa. Ovat täyttä totta ja ne ei ole kuolleiden henkiä.
Tärkeää olsii osoittaa nuorille että huumeet aiheuttaa henkivaltojen pahan siirtymän.
On tärkeää näyttää että ei huumeeille.
Ior Bockin kultti sekoitti Peten pään. Rock-piireissä Iorista tuli tuon jälkeen (syystäkin) hylkiö.
Kuoppis ❤ Täyttä ylivoimaa. Loistobändi.
Tein esitelmänkin heistä yläasteella, niitä muutamia teinifanituksia jotka kantaneet tähän päivään asti.
Muistan kun Bello Romano luki Radio Cityssä uutista Peten kuolemasta. Siitä ei tullut mitään itkultaan ja uutinen luettiin tunnin päästä kun fiilikset olivat asettuneet.
Se kirja on kyllä ihan lukemisen arvoinen. Suosittelen.
Näin Jukka Jyllin hiljattain jollain keikalla, on kyllä lihonut aika moisesti...
Vierailija kirjoitti:
Ja Wallin itsemurha1995
Kingston taitaa kuitenkin elää vielä.
Niin surullista.
Shine on me-biisi.
"See me walking, see me crawling
See my future, see a dead man
See me walking, see me crawling
Shine, shine on me"