Laitettiin miehen kanssa tänä vuonna överit jouluvalot ihan vain provoksi
Yleensä ei laiteta ollenkaan. Kun katseltiin vähän aikaa kilpailua, niin vedettiin ihan överiksi. Lipputankoon valoketjut, 7 lyhtyä, joulukuusi valoineen ja vielä räystäisiin sellaiset roikkuvat valoketjut. Juotiin äsken iltateet ja naurettiin lopputulokselle.
Kommentit (14)
Niin ja me laitettiin 10 lumiukkoa ja 9 peuraa tontin reunaan vartioimaan. Sitten tulee vielä kuusi ja lyhtyjä myöhemmin.
Hauska! :)
Voisin jos olisi viitseliäisyyttä.
Ilmeisesti budjetti loppui kesken? Muistakaa, että joulun jälkeen valoja ja härpäkkeitä saa tosi edullisesti, vanhemmat antaa varmaan lahjakortin vaikka Prismaan, jos pyydätte. Jo ensi vuonna teillä voi olla kunnon pihavalaistus!
Ajelin yhtenä iltana Jyväskylää kohti, ja olisko ollut sellainen paikkakunta, kuin Niemisjärvi siinä kohtaa, kun pimeästä loisti joulutalon jouluvalot.
Piha oli rajattu valoin, siinä oli eläinhahmoja, talonkatto oli reinustettu valoilla ja pihapensaissa/puissa oli myös valoja. Kaikki olivat kyllä samanvärisiä.
Ihastuin ikihyviksi.
Amerikassa te olisitte vielä ihan ihme valopihtailijoita tolla määrällä valoja.
Ihan jees, toivottavasti itekkin tykkäätte. Jouluna ois kyllä kivempi poroilla, mutta ihan kukin tavallaan joulumieltä tekee.
Mun vanhemmat asuu Amerikassa eli Yhdysvalloissa. Joka vuosi pistävät rahaa palamaan jouluvaloihin 2000 usd. Asuvat vähän kalliilla alueella heh heh.
Ei sen enempää sentään.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat asuu Amerikassa eli Yhdysvalloissa. Joka vuosi pistävät rahaa palamaan jouluvaloihin 2000 usd. Asuvat vähän kalliilla alueella heh heh.
Ei sen enempää sentään.
Me asumme Yhdysvalloissa kalliilla alueella, ja täällä jouluvalot ovat paljon hillitymmät kuin halvemmilla alueilla. Ja ihmiset pistävät isoihin varastoihinsa talteen valot seuraavaa vuotta varten. Ei kukaan osta uusia joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen enempää sentään.
Me asumme Yhdysvalloissa kalliilla alueella, ja täällä jouluvalot ovat paljon hillitymmät kuin halvemmilla alueilla. Ja ihmiset pistävät isoihin varastoihinsa talteen valot seuraavaa vuotta varten. Ei kukaan osta uusia joka vuosi.
Mun vanhemmat on aina sanonut että se että edustaa itseä edustaa koko aluetta.
He ovat hyvin konservatiivisia. Ajatella että 2ooo usd rahaa valoihin. Se kertoo menestyksestä se ja arvostuksesta!
Oi ihanaa, kuulostaa mun korvaan just hyvältä :) Mun mielestä Suomessa saatais enemmänkin laittaa oikein kunnolla valaistusta pihoihin. Ei tarvitse tässäkin asiassa olla niin vaatimaton. Toki ymmärrän, että kaikilla ei välttämättä ole varaa laittaa valoja. Mutta ne joilla on, niin antakaa palaa vaan! Mun mielestä varsinkin isoilla pihoilla paremmankin näköistä, jos valoja on runsaammin. Monesti näyttää isolla pihalla vähän orvolta, jos vain yhdessä pienessä puskassa on valot.
Vierailija kirjoitti:
Oi ihanaa, kuulostaa mun korvaan just hyvältä :) Mun mielestä Suomessa saatais enemmänkin laittaa oikein kunnolla valaistusta pihoihin. Ei tarvitse tässäkin asiassa olla niin vaatimaton. Toki ymmärrän, että kaikilla ei välttämättä ole varaa laittaa valoja. Mutta ne joilla on, niin antakaa palaa vaan! Mun mielestä varsinkin isoilla pihoilla paremmankin näköistä, jos valoja on runsaammin. Monesti näyttää isolla pihalla vähän orvolta, jos vain yhdessä pienessä puskassa on valot.
Kyllä ja suomalaisissa on tavallaan jännä se että ovat kateellisia, vaikka valoista voi nauttia kaikki ohikulkevat!
T: se jonka vanhemmat asuu Yhdysvalloissa ja käyttää joka vuosi koristeluihin 2000 usd
Mä punoin syksyllä Pajusta aidan ja siihen tulee valoja. Tyttö ruinaa suurta joulupukkia pihalle, ehkä suostun sittenkin
Oo kun olisitte mun naapuri. Tykkäisin