Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä rahaa 6e, ostin 5 olutta ja kananmunia, tilipäivä perjantaina

Surullinen
26.11.2018 |

Lomaviikko alkoi, kävin Lidlissä ja ostin 5 olutta ja kananmunia. Noilla häätyis pärjätä perjantaihin kun tulee tili. Jääkaapissa maitopurkki, muutama peruna ja voipaketti. Ihan hullua hassata viimeiset rahat olueen, sen tiiän.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, surullinen olin vanhemman poikani takia. Hän teki elämässään ratkaisuja jotka olivat kova paikka minulle. Nyt eletään uutta vuotta ja surullinen olen edelleen. Ap

Vierailija
22/34 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee, oot jotenkin niin sympaattinen ja rehellinen että tekis mieli tarjota muutama kalja ja ranskalaiset kyytipojaksi! <3

Toivottavasti surusi helpottuu edes hetkeksi nyt ja saat nukuttua. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina niitä jotka puolustelevat kännäämistään... surkeita luusereita joilla ei rahan riitä mihinkään.

Vierailija
24/34 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä puolustelee kännäämistään? Ap kertoi rehellisesti elämäntilanteestaan.

Vierailija
25/34 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HyiHelvetti ostit jotain paskaa olutta

hyvä olut maksaa 4e per pullo

Vierailija
26/34 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä, surullinen olin vanhemman poikani takia. Hän teki elämässään ratkaisuja jotka olivat kova paikka minulle. Nyt eletään uutta vuotta ja surullinen olen edelleen. Ap

Voi sua. Toivottavasti asiat kääntyy parempaan suuntaan.

Vierailija
27/34 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kertoi oluen pelastaneen hänen henkensä nuorena. Tyttöystävä oli jättänyt hänet ja hän oli siitä niin masentunut että oli päättänyt lopettaa elämänsä. Oli laittanut valmiiksi äidiltään varastamansa unilääkkeet ja kirjoittanut jäähyväiskirjeen. Siinä sohvalla istuessa oli nauttinut oluita ja surrut elämäänsä ja sitten nukahtanut. Aamulla herätessään oli krapulassa mutta itsetuhoiset ajatukset olivat tipotiessään.

Vierailija
28/34 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljonko on rahaa mutta jos loppuu niin menen siikaongelle sillan alle. Lupa tuli jo hankittua(50€) joten todennäköisesti rahat loppuu ennen seuraavia kelan tukia, mutta onpahan lupa sitten koko vuodelle. Kalastamalla saa aika paljon säästettyä ruokakuluissa. Toki aikaa kuluu myös paljon ja muutama vuosi ennen kuin oppii milloin kannattaa mennä ja mitä sieltä saa.

Vierailija
29/34 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyiHelvetti ostit jotain paskaa olutta

hyvä olut maksaa 4e per pullo

I cant taste my beer. Toiset tykkää oluesta ja toiset eivät sitä halua maistaa, vaikka luulevat tykkäävänsä oluesta. 

Vierailija
30/34 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla selviät tilipäivään niin seuraavaa tiliä odotellessa voit juoda tilin tyhjäksi jo reilua viikkoa ennen tilipäivää. Ja näin edelleen aikaa pidentämällä selvität rajasi, että kuinka kauan pystyt elämään kuudella huonolla oluella, kananmunalla ja perunalla. Palkkio on se, että mitä pitempään pystyt paastoamaan, sitä enemmän sulla on tilin jälkeisinä päivinä ryypätä. Sitä paitsi, pieni paasto on vain terveellistä.

Vierailija
31/34 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne oli tuollainen marraskuussa, ongelmia ja ahdistusta oli sekä taloudellisesti että henkisesti. Normaalisti pärjään palkallani ja tuota olutta eli kissankusta nautin lähinnä saunomisen yhteydessä. Olin tuolloin vain niin surullinen että jostain syystä ostin viimeisillä rahoilla olutta ja tein tuon päivityksen tänne. Ap

Vierailija
32/34 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit saanut tolla lidlistä ison kasan raaka-aineita makaronilaatikkoon.

Vierailija
33/34 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa sitten kaapit täyteen perjantaina. Pidä huoli että aina on jotain puurohiutaleita ja muutama purkki tomaattimurskaa sekä pastaa jne kuiva aineita.

Vierailija
34/34 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täydennän aina tilipäivänä sekä kuivaruokakaapin että pakasteen sisällön juuri siltä varalta että jos tulee jokin yllättävä meno niin ruoka on taattu. Asumisen ja ulosoton jälkeen käteen jää n. 400-500e jolla häätyy pärjätä kuukausi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan