Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö mies yli viikon ilman seksiä?

Vierailija
26.11.2018 |

Olen epämääräisessä suhteessa mieheen, jonka kanssa nähdään tavallisesti 1-2krt viikossa. Mies ei halua seurustella mutta on vakuutellut, että tällä hetkellä ei ole muita eikä etsi seuraa. Viime aikoina on alkanut tuntumaan siltä että mies on etäisempi ja kiireinen, ei usein ehdi nähdä. Minä teen ains aloitteen. Nyt totesin että testaan kuinka kauan kestää, että on yhteydessä. Nyt on mennyt jo yli viikko...seksi on ollut aiemmin tärkeää ja hän on ollut hyvin viriili. Nyt on ollut vähän jotain haluttomuutta, seksiä on mutta intohimo puuttuu.

Pakko olla joku toinen, keneltä seksiä saa? Viikon luulisi olevan pitkä aika ilman.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjää viikon tai kauemminkin. Etenkin kun ikää tulee enemmän niin kiinnostus laimenee. Nuorena toisaalta pärjäilin kyllä pahimmillaan vuoden ilman yhdyntää mutta se ei ollut oma valinta vaan johtui siitä että olin ja olen sellainen nössö että melkein pitää tulla kotiovelle pesää tarjoamaan että hoksaan ruveta hommiin.

Ainahan on masturbointi vaihtoehtona, ja sitä nyt pitää harrastaa säännöllisesti vaikka saisi kuinka paljon sexiä. Koska se on aivan mahtavaa.

Vierailija
22/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epämääräisessä suhteessa mieheen, jonka kanssa nähdään tavallisesti 1-2krt viikossa. Mies ei halua seurustella mutta on vakuutellut, että tällä hetkellä ei ole muita eikä etsi seuraa. Viime aikoina on alkanut tuntumaan siltä että mies on etäisempi ja kiireinen, ei usein ehdi nähdä. Minä teen ains aloitteen. Nyt totesin että testaan kuinka kauan kestää, että on yhteydessä. Nyt on mennyt jo yli viikko...seksi on ollut aiemmin tärkeää ja hän on ollut hyvin viriili. Nyt on ollut vähän jotain haluttomuutta, seksiä on mutta intohimo puuttuu.

Pakko olla joku toinen, keneltä seksiä saa? Viikon luulisi olevan pitkä aika ilman.

Minä miehenä tarvitsen panoa vähintään kaksi kertaa viikossa. Vaimo ei halua niin usein, joten minulla on yh-vakiopano, joka asuu lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätys taitaa olla jotain 3vk, ei se kivaa ollut mutta hengissä ollaan. Tv m.58v

Vierailija
24/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hämmästyttää, kuinka huonon otsikon ihmiset valitsee viestilleen.

Ja kyllä, ilman seksiä voi "pärjätä" (??) vaikka koko elämän ajan.

25/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viikon on puoliso pois niin onhan siinä jo kättä käytettävä :)

Vierailija
26/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minä naisenakaan pärjää viikkoa ilman, todellakaan.

Vierailija
27/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pärjää, nyt on poikkeuksellisesti jo viikko ja kohta kaksi päivää kulunut edellisestä kerrasta. Alkaa pinna kiristyä ja on vaikeampi keskittyä. Tiedän että tod.näk tänään on seksiä. Vaimolla ollut menkat ja vähän kestänyt pidempään. Eikä tuo huomannut suikkariakaan antaa, enkä huomannut pyytää, kun ei tiennyt että oli menkat menossa. Muuten olen odottanut jo sunnuntaista josko olisi seksiä. Meillä vaimo ilmoittaa haluistaan ja pitää yleensä huolta minun tyydyttämisestäni. Minä taasen sitten varmistan hänen orkkunsa. Selkeä työnjako. Useamminkin haluisin mutten halua seksiä, jos toinen ei syty. Onneksi vaimo syttyy kerran viikossa. Mutta kai näin kuusikymppisinä voi olla vähän harvemminkin seksiä, kunhan kerran viikossa.

Vierailija
28/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut niin kauan jo ilman seksiä etten kehtaisi mahdolliselle uudelle kumppanille edes sanoa. Helpompaa olisi sanoa olevansa neitsyt.

M47

Vierailija
29/32 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä nyt 6 päivää. Vituttaa ku pientä oravaa. Pari kertaa viikossa riittäis mulle, kerta ei riitä millään... T. Runkkarin vaimo

Vierailija
30/32 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut jo ilman vuosia kun en ole löytänyt sopivaa naista.

M47

Kyllä kannattaisi harrastaa säännöllistä sooloseksiä. Se on terveyden kannalta edullista.

Vierailija
31/32 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjää helposti, 8kk selibaattia takana jo. Emäntä panee naapuria eikä tiedä että tiedän. Kotiin tullessaan vaan ihmettelee kun minua ei haluta, ja toki sitten lähtee taas naapuriin kun kotona on niin säälittävä minimuna kaappihomo, tämä on loputon kierre.

nää on kuule häiskä näitä emäntää vieralle fantasioita

Vierailija
32/32 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. kohtaan...sama onko sinkku jos 5x viikossa niin kyllä on vaikeeta varmasti se 3pv ilman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän