Joulu yksin hotellissa
Kommentit (10)
Riippuu kovasti ihmisestä. Jos muiden ihmisten läsnäolo tuo enemmän iloa kuin haikeutta siitä, että itsellä ei ole muita ihmisiä siellä viettämässä kanssaan joulua niin mahdollisuus. Ja hotellissahan saattaa olla myös joku sellainen ihminen joka myös on tullut yksin ja haluaa seuraa. Lisäksi ei tarvitse itse tehdä ruokia, vaan pääsee valmiiseen pöytään, mikä monelle on luksusta.
Ja toisten ihmisten läsnäolosta tietysti voi saada iloa, vaikka yksin olisikin.
Toivottavasti monelle yksinäiselle tällainen joulu olisi hyvä mahdollisuus.
Oikeen hyvä valinta. Olin monta joulua töissä yhdessä kylpylähotellissa ja hyviä muistoja jäi. Ihmiset oli hyvällä tuulella ja kenelläkään ei ollut kiire mihinkään.
Voi olla ihan kivakin, jos on tarve olla yksin esim raskas työputki takana minulla ikä halua hulabaloota. Jos tapaa kuitenkin sukua ja yatäviä joulunaikaan. Ravintolaruokaa, elokuvia, lepoa, hotellin saunassa ja uima-altaassa lillumista.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ihan kivakin, jos on tarve olla yksin esim raskas työputki takana minulla ikä halua hulabaloota. Jos tapaa kuitenkin sukua ja yatäviä joulunaikaan. Ravintolaruokaa, elokuvia, lepoa, hotellin saunassa ja uima-altaassa lillumista.
Miksi pitää tavata sukua ja ystäviä, jos haluaa irrottautua?
Minun mielestäni ERINOMAINEN suunnitelma!
Kiertelyä lähiympäristössä, herkullinen aamubuffa ja mukava huone (tietysti ottaisin näköalahuoneen). Saunaosaston kävisin taatusti tsekkaamassa ja ennen sitä tekisin pienen treenin hotellin salilla. Minun korviini täydellistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tavata sukua ja ystäviä, jos haluaa irrottautua?
Tarkoitin, että heti joululoman alkaessa haluaa rauhoittua eikä vaikka lähteä suoraan töistä ajaan jonnekin 300 kilometrin päähän ruuhkaan. Voi syödä hyvin ravintolassa ja lähteä sukuloimaan vaikka joulupyhien jälkeen.
Mahtava idea. Voi koko joulun viettää hotellin sängyssä palstaillen.
Upea mahdollisuus. Jos se sattuisi olemaan vielä joku idyllinen ja ylellinen kylpylähotelli, nauttisin täysillä. Hemmottelisin itseäni ja istuisi mielelläni valmiiseen pöytään. Osaan viihtyä mainiosti myös omassa seurassani. Muutama päivä menisi kuin siivillä. Pahoin pelkään, että aika loppuisi kesken. :)
Jos se on ulkomailla mielenkiintoisessa kohteessa, niin mahdollisuus. Suomessakin voi keksiä jotain tekemistä hotellivierailun aikaan
Kuulostaa äärettömän surulliselta.
Jos taas vihaa joulua, niin silloin kannattaa jäädä kotiin, sulkea verhot ja katsella telkkarista vain niitä kanavia, joissa esitetään ihan samoja ohjelmia joulunpyhistä riippumatta.