Mitä teet veronpalautuksilla ja paljonko tulossa?
Minulle on tulossa n. 150€, tylsästi varmaan käytän jouluostoksiin.
Kommentit (77)
350 e, Helsinkiin shoppaamaan. Tuhlaan kaikki itsekkäästi vain itseeni becuz i’m worth it<3
N. 900€, menevät suoraan ulosottoon. Parempi niin koska nykyisellä tahdilla saan velkani maksettua reilussa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyväntekeväisyyteen? Just joo, uskotte vielä joulupukkiinkin?
Mitä kummallista hyväntekeväisyydessä on? Mä laitan useamman kerran vuodessa rahaa eläinsuojelutyöhön. Olen tehnyt niin jo yli 10 vuotta.
Saan suunnilleen 550€, osa joulun menoihin ja osa säästöön. Tai säästämisen sijaan lyhennän masterin velkaa, en tiedä vielä.
Maksan laskut ja luottokortin kuiville. Loput säästöön. Ihanaa olla pian kokonaan velaton.
890e tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Maksan loput velat ulosotosta, sit menee muuttoon, lopuilla varmaan jotain joulusapuskaa ja katselen, jos saisin kivoja huonekaluja uuteen kotiin. Reilu 1700e saatavia.
Onnea sinulle!
Perus arki ruokaan menee jos jotain tulee. Ei tarvitse hakea sossusta avustusta jos saan 150€.
Jouluostoksiin..voi huokaus..kannattaisko laittaa ihan vaikka säästöön tai ulkomaanmatkaan. Tietty ne palautukset on juuri ennen joulua että ne saataisiin kulutukseen juurikin. Eivätkö ihmiset tän verran kelaa talouden mekanismeja ja miten niitä valtion taholta pyritään ohjailemaan?
2800 ja sinne vaan muitten rahojen joukkoon tilille menevät, vähittäin käytettäväksi.
600e. Säästötilille menee ellei tule yllättäviä menoja.
1200 euroa. Säästöön. Ensi kerralla voisi vielä vähän nostaa veroprosenttia. Paremmin säästyy rahat, kun ei tarvitse aina tilipussin tullessa ihastella, että minähän pian hukun pennosiin!
1300€, menee osa laskuihin, osa säästöön ja osa joululahjoihin
4500e ja tilille menee normi käyttöön. 3 vuotta ja asunto maksettu 40v. Sitten naatitaan elämästä. Toki naatitaan nytkin mutta ruuhkavuodet rajottaa vähän menemistä.
Miehen veronpalautuksista (5000€) osa käytettiin uuden talomme kylpyammeeseen ja tv:hen ja loput menee matkatilille/säästöön. Omat (850€) käytän talvilomani rahoitukseen (lähden likkakaverin kanssa)
Tonni. Sillä summalla katan kahden-kolmen kuukauden ajan ansiosidonnaisen alhaisempaa tuloa. Eli käytännössä menee elämiseen.
Reilu 4600 tulossa, ei ole katsottuna tällä kertaa mitään kohdetta. Yleensä olen ostanut polttoöljyä säiliöön, mutta nyt en tarvitse.
-Bias-
N. 2000€ tulee, laitan ne säästötilille. Yksi määräaikainen työsuhde jälleen loppuu vuoden vaihteessa, joten eiköhän palautukset mene aktiivimallin rahoitukseen.