Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä toinen nainen

h.a
26.11.2018 |

Olen aivan shokissa. Sairaslomalla olen nyt loppuviikon. 15 vuotta yhteiseloa takana. Meillä on 9 ja 12 vuotiaat lapset. Miehellä siis ollut toinen jo yli vuoden. Olen aavistellut, mutta silti shokki. Miten tästä voi ikinä toipua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten inhottavaa. Voimia sinne!

Vierailija
2/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en toipunut koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivut kyllä. Lupaan sen sinulle. Nyt on tietenkin aivan kamala olo, se on normaalia.

Mies ei ole sinun arvoisesi. Sen lupaan myös. Kun pääset tuosta yli, tapaat varmasti ihmisen joka ei jätä sinua.

Millainen tilanne on nyt kotona?

Vierailija
5/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda toipuminen. Järki käteen välittömästi. Ota kaikki omaisuus mitä irti saat, avioerohakemus ja heti lastenvalvojalle ja vaadit sopparin jossa olet lähihuoltaja ja kunnon elarit mieheltä. Menee miehelle läpi nyt kun ehkä vähän huonoa omatuntoa mukana.  Osituksessa huolehdi että mies häviää. Vaadi että se muuttaa heti pois teidän kodista ja voit sitten vaatia kodin itsellesi. Tai jos ei suostu niin laita mies selittämään lapsillesi että joutuvat nyt muuttamaan.

Toivu sitten myöhemmin, käy jossain terapiassa. Miehen kanssa turha asioita enemmälti väännellä. Raha auttaa kummasti toipumisessa.

Vierailija
6/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivut kyllä, minulla samasta nyt 4 vuotta, ja aika lailla olen päässyt yli. Keskity siihen, että itse jaksat ja että et ala riitelemään käyttäen lapsia välineenä. Se on tärkeintä. Ystäviin on hyvä tukeutua, ja perheterapoaa suosittelen, tulee parempi ero. Voimia!

Vierailija
7/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin aamiaispöydässä kaikkien kuullen, että isä ja minä olemme päättäneet, että isä muuttaa pois kotoa, koska äiti ja isä eivät rakasta enää toisiaan ja isä on löytänyt uuden rakkauden. Sitten selitin miten isä rakastaa teitä ja haluaa, että tapaatte usein.

Vierailija
8/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, toinen nainen lmao 😂

Vierailija
9/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin aamiaispöydässä kaikkien kuullen, että isä ja minä olemme päättäneet, että isä muuttaa pois kotoa, koska äiti ja isä eivät rakasta enää toisiaan ja isä on löytänyt uuden rakkauden. Sitten selitin miten isä rakastaa teitä ja haluaa, että tapaatte usein.

Niin ja mies ei siis edes tiennyt jääneensä kiinni pettämisestä. Eihän siinä mies viitsinyt perua asiaa. Uusi nainen sai aika pian tarpeekseen miehestä ja lapsista.

Vierailija
10/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns terve ihminen pääsee kaikesta yli, ajan kanssa ja tavalla tai toisella. Niin sinäkin.

Tärkeintä nyt on pysyä aikuisena ja toimivana, ero vireille ja tavarat jakoon yms.

Vierailija
11/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ukko!

Vierailija
12/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset miehelle ja pistät elämän risaiseksi.

Vierailija
13/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan järkeily ei auta. Idioottipäissään on mies ollut, ja järkeviä vastauksia et häneltä saa. Keskustelua ei kannata yrittää ennenkuin olet saanut taas jalat tukevasti maahan.

Keskustele kuitenkin muiden läheisten ihmisten kanssa. Ota tukea. Lapsille hoitopaikka ja itse "siskon luo Kuusamoon" viikonlopuksi tai mikä ikinä onkaan sinun läheinen ihminen.

Yritä saada unta, mutta jos et saa, niin pätkissä valvominenkin käy. Seuraavana päivänä pitää vain olla rehkimättä, koska olo on epätodellinen. Keskittymiskyky heikko. Itse olen iloinen, että en käyttänyt lääkkeitä nukahtamisen apuna. Menin sen mukaan mitä jaksoin.

Ulkona lenkkeily on ihanaa, jos on turvallinen alue teillä liikkua. Pimeässä voi vaikka huutaa. Niin minäkin tein, huusin ja tein mäkijuoksua keskiyöllä. Panin itseni siinä sivussa pirun hyvään kuntoon fyysisesti, kun henkisesti oli ihan romu olo. Mikään ruoka ei maistunut, niin söin mahdollisimman terveellisesti ja pakotin itseäni syömään säännöllisesti jotta pää toimii.

Päivä kerrallaan. Pidä itsestäsi huoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi