Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailun lopettaminen ahistaa

Vierailija
26.11.2018 |

Oon nyt tässä 7viikkoa tapaillut yhtä naista suht tiheään.Ja muuten tosi täydellinen kumppaniehdokas kaikinpuolin mutta luonteenpiirteet meillä ei vain omasta mielestä kohtaa.Nainen on suht räväkkä ja puhelias ja taas itse niin rauhallinen ihminen.Tosin ei ole mikään menävä tapaus vaan tykkää olla kotosalla tosi paljon mutta välillä jopa ahistaa hänen seurassaan kun on niin 'yli-innokas'.Ei pysty aina olemaan hänen seurassaan hyvilllä mielin vaan saattaa jopa ahistaa.
Nainen toisaalta on tosi ihastunut muhun ja tästä voisin oikiasti kuvilla kumppanin joka pysyy rinnallani loppuun asti.Eilen puhuin hänelle justiinsa tästä ja oli järkyttynyt ja surullinen kun minä tunnen näin ja toki nainen vielä haluaisi katsoa tilanteen mutta jos minulla ei ole hyvä olla hänen kanssaan niin ole järkeä jatkaa.Tänään vielä näen häntä ja pitäisi varmaan tilanteeseen ratkaisu keksiä.
Varmaan se järkevintä on lopettaa tää tapailu.Tosin itsellä sattuu se kun sitten tuota toista ei enää olekkaan ja ei ole kenellä laittaa viestiä ja kenen luokse mennä viikolla/viikonloppuisin yöksi ja viettää aikaa.Jään taas ihan yksin ja se tosiaan pelottaa.Ja onhan hän vielä sitten kaikkea mikä kumppanissa olen etsinyt mutta luonne vaan saisi olla rauhallisempi.Eihän ole kiva kun esim.ollaan jossain porukassa ja itse jään sitten niin varjoon kun kumppani on niin puhelias.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla