Jatka lausetta...Olen työtön ja ylpeä siitä, koska...
Kommentit (35)
Olen yhtä upea ja hyödyllinen ihminen kuin Susanna Koski ja siniset ministerit.
koska en ole rahoittamassa yhtä Suomen typerimmistä hallituksista, ja niitä onkin ollut monta peräkkäin viimeisen 12 vuoden aikana.
..se toimii edelleen moitteetta ja pystyn tyydyttämään sillä naiseni.
...oikeasti motivoitunut saa paikkani työelämässä
...koska minä pärjään vähällä
...voin henkisesti paremmin ja olen sitä kautta mukavampi ja huomaavaisempi kanssaihmisiä kohtaan
... ja sit heräsin takaisin palkkaorjan arkeen. Mutta se nyt vaan on niin, että maailma on rakennettu sellaiseksi, että toiset pärjäävät ja toiset ei. Ne jotka ovat koulutettuja ja tekevät töitä menestyksensä eteen, pärjäävät paremmin. Tajusin jo kauan sitten, että haihattelevana idealistina voi ainoastaan elää köyhänä. Itse tykkään ajaa uudella autolla, matkustella ja asua omassa, velattomassa kodissa. Poimia ne hedelmät, mitä nyky-yhteiskunta voi tarjota. Vastineeksi annan työpanokseni systeemin pyörittämiseen. Ei ole paluuta mihinkään keräilytalouteen tai hippiaikaan, ne hipitkin hylkäsivät ihanteensa vähin äänin ja totesivat, että parempi ottaa se mitä itselle kuuluu. Näin teen itsekin.
Työssäkäynti ei kannata nykysuomessa.
Loppujen lopuksi työssäkäyviä vituttaa käydä töissä koska ovat vain kateellisia kun työttömillä on aika omille jutuille. Mielestäni jos ihminen on löytänyt oman juttunsa ja tapansa tehdä maailmasta parempi niin hän elää niin eikä täällä palstalla ole työttömiä mollaamassa. Mielestäni järjestelmäkin on niin sairas ja mätä että en edes halua osallistua sen ylläpitämiseen koska se itsessään on vasten arvomaailmaani. Useimpien ihmisten on pakko käydä töissä koska he eivät kestä yksin olemista, ja näinollen heitä vie "päättäjät" naruissaan miten tahtoo. Ihminen on sosiaalinen olento ja tietenkin kaipaa muita ihmisiä ja tekemistä mutta tämän kaiken voisi järjestää paljon paremminkin. Ajatelkaa ihmiset... ajatelkaa...
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi työssäkäyviä vituttaa käydä töissä koska ovat vain kateellisia kun työttömillä on aika omille jutuille. Mielestäni jos ihminen on löytänyt oman juttunsa ja tapansa tehdä maailmasta parempi niin hän elää niin eikä täällä palstalla ole työttömiä mollaamassa. Mielestäni järjestelmäkin on niin sairas ja mätä että en edes halua osallistua sen ylläpitämiseen koska se itsessään on vasten arvomaailmaani. Useimpien ihmisten on pakko käydä töissä koska he eivät kestä yksin olemista, ja näinollen heitä vie "päättäjät" naruissaan miten tahtoo. Ihminen on sosiaalinen olento ja tietenkin kaipaa muita ihmisiä ja tekemistä mutta tämän kaiken voisi järjestää paljon paremminkin. Ajatelkaa ihmiset... ajatelkaa...
Nykyaikana suurin osa sosiaalista kontakteista on työelämässä. Hyvissä työpaikoissa on asiat järjestetty niin, että työntekijät tuntevat olevansa osa yhteisöä, mikä vastaa menneiden aikojen heimoja. Tämä antaa elämään mielekkyyttä ja kuuluvuutta, eikä siinä mielestäni edes ole mitään väärää. Emme voi palata takaisin kivikaudelle.
.....Tyhmät ne töitä tekee, fiksut pääsee vähemmällä.
Olen työtön ja ylpeä siitä koska työttömyyteni on kestänyt niin älyttömän kauan että en vain yksinkertaisesti enää jaksa häpeillä sitä. Minulle on kehittynyt työttömyysnarsismi: häpeä on kääntynyt ylpeydeksi. Ylpeyteni suojelee minua. Jos jokin joskus kolhaisee ylpeyttäni niin häpeä varmaan syöksyy täysillä vasten kasvojani, varmaan kuolen häpeästä. Minun täytyy välttää tuo hinnalla millä hyvänsä. Minun täytyy ruokkia ylpeyttäni, minun täytyy alkaa häpäistä muita: minun täytyy mennä töihin työvoimatoimistoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka lausetta...Olen työtön ja ylpeä siitä, koska...olen ikuinen teini pissis.
Sekä Äo on pienempi kuin kengännumeroni....
👍😲0/5 ja sulla on sitten työpaikka vai?
Ei ole ja kaljakin on loppu.
Tuo mulle kaljaa, heti.
Pystyn elämään ekologisemmin ja arvojeni mukaista elämää kun en osallistu turhan tavaran tuottamiseen enää millään tavalla.