Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hahaha, karma is a bitch!

Vierailija
25.11.2018 |

Selasin entisen koulukiusaajani kuvia ja hänestä on tullut läski pikkuvaimo. Hah.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on perhe ja on varmasti oikein tyytyväinen elämäänsä. Ylipainoinen voi laihduttaa ihan milloin haluaa. Hah, you lost.

Vierailija
2/11 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiusaajistani oli tuhonnut aivonsa liimanhaistelussa.

En tuntenut surua kun näin hänet dokarissa narkeista. Puheesta ei meinannut saada selvää kun hän kertoi ettei liima ole häneen vaikuttanut mitenkään.

Kaveri samalta luokalta vinkkasi dokkarista, häntäkään ei liiemmin tainnut harmittaa sen peelon kohtalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teillä on oikeutta nauraa teidän juttuihin mutta minä en naura minun juttuihin koska ihmiskunta voi tuhoutua.

Vierailija
4/11 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää vain kysymys miksi ihmeessä selailet ex-koulukiusaajasi kuvia?

Vierailija
5/11 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta fb:ssä on muutama sellainen urpo lähestynyt. En ole kaveriksi halunnut, mutta onhan se mukava kurkata kerran vuodessa kun ei heillä erityisen hyvin mene. Entisille koviksille ja lätkäjonneille viina maistuu ja naama on sen mukainen.

Säälittävää? Ehkä, mutta voin elää sen kanssa.

Vierailija
6/11 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä menee siis mukavasti. Entä sinulla? Kun käytät aikaasi hänen stalkkaamiseen?

Vierailija
7/11 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta fb:ssä on muutama sellainen urpo lähestynyt. En ole kaveriksi halunnut, mutta onhan se mukava kurkata kerran vuodessa kun ei heillä erityisen hyvin mene. Entisille koviksille ja lätkäjonneille viina maistuu ja naama on sen mukainen.

Säälittävää? Ehkä, mutta voin elää sen kanssa.

Mulla sama. Yks yläasteen pässi,  jota en oikeasti voi sietää, niin laitto kaveripyynnön. Laitoin sille viestin, että sun kuvista puuttuu ainoastaan leijonakoru.. Niin se vastas näin, että joo on mul kyl sellane mut eio näis kuvis vaan pääl.... En itse vastannu enää, kun ei raukka ymmärtänyt mikä mun pointti oli ja panin estot päälle.

Vierailija
8/11 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin tyypillistä suomalaisuutta kun ihmiset syöksyvät puolustamaan kiusaajaa.

Vierailija
9/11 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin tyypillistä suomalaisuutta kun ihmiset syöksyvät puolustamaan kiusaajaa.

Niinpä, ja arvaapa miksi. Suurin osa suomalaisista on kiusaajia itse. Ollut koulussa, myöhemmin työelämässä ja netissä. Tottakai ihminen puolustaa sellaista mihin uskoo itsekin.

Vierailija
10/11 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja arvaapa miksi. Suurin osa suomalaisista on kiusaajia itse. Ollut koulussa, myöhemmin työelämässä ja netissä. Tottakai ihminen puolustaa sellaista mihin uskoo itsekin.

Pitää hei ymmärtää kiusaajia. Eihän heitä nyt voi vuosien henkisestä ja fyysisestä väkivaltaisuudesta pitää vastuussa nyt aikuisena.

Ja sehän oli vain leikkiä, kivaahan heillä oli.

Vierailija
11/11 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on perhe ja on varmasti oikein tyytyväinen elämäänsä. Ylipainoinen voi laihduttaa ihan milloin haluaa. Hah, you lost.

Olet väärässä. Vaikka läski laihduttaisi, nahat jää silti rumasti roikkumaan.