Voiko yli 40v pukeutua vaaleanpunaiseen?
Tai voi mutta esim. talvitakki? En haluaisi mustaa, sellainen jo löytyy ja beige myös.
Kommentit (14)
Olen 47 ja minulla on vaaleanpunainen kevytuntuvatakki. Ja yksi neuletakki sekä kaulahuivi. Sopivat minulle. Miksei?
No siis oon huomannut että kyseinen väri on lempivärini, nimenomaan sellainen possunpinkki, ei räikeä. Nyt huomaan katselevani kaikkea vaaleanpunaista.
ap
Sulla on jo 2 takkia eikä ne riitä?
Voi pukeutua. Jos työskentelet jollakin konservatiivisella alalla, tiedät varmasti itse parhaiten, mitä värejä siellä suositaan, mutta vapaa-ajalla voi kukin pukeutua oman makunsa mukaisesti.
Mikset voisi. Pukeudu niihin väreihin missä itse viihdyt etkä mieti mitä muut ajattelee.
Terveisin Mummo 68joka rakastaa pinkkiä ja punaista. En pukeudu koskaan mustiin, se vanhentaa.
Siankullinväri sopii suominaiselle kuin nyrkki simmuun.
Mä olen alkanut käyttämäön vanhan rosan sävyjä vasta 50+
Minulla on vaaleanpunainen trenssi ja pinkki talvitakki ja ikää, hui!, 62 vuotta.
Murretut pastellisävyt saavat ihmisen naaman ja hiukset näyttämään likaiselta, jos sävyero on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Murretut pastellisävyt saavat ihmisen naaman ja hiukset näyttämään likaiselta, jos sävyero on väärä.
Häh, mitä tarkoitat?
ap
Omituinen kysymys. Kukakohan sellaisen kieltäisi? Olen ite 40+ nainen ja omistan useita vaaleanpunaisia ja pinkkejä vaatteita, enkä ole koskaan miettinyt mitään tuollaista.
Miten naiset voi kysellä näin avuttomia?
Ihan vapaasti. Myös mies.