Loukkaannuitko lumettomuuteen tuskastuneen brittilehdistön Lapille antamasta pilkkanimestä ”Crapland”?
Minä ainakin pahoitin mieleni.
Kommentit (30)
On minusta aika tyhmää vanhemmilta käyttää tuollaista nimitystä mistään asiasta. "Hienosti" opettavat lapsilleen negatiivisuutta ja nimittelyä. Varmaan puhuvat ihmisistäkin samalla tavalla. Lumettomuus ei kuitenkaan ole kenenkään yrittäjän tai muutenkaan suomalaisten vika.
En loukkaantunut, mutta eihän tuo nyt turismille hyvää tee.. mutta jos lunta ei ole sitä ei ole, enkä halua huijata ketään. Toisaalta, aika naurettavaa haukkua paikkaa siksi että sää on poikkeava. Sellaista sattuu. Eihän matkatoimistokaan hyvitä etelänmatkaa vaikka sataakin kaatamalla koko viikon.
mitä väliä sillä on mitä tuon juttimaan lehdistö kirjoittaa. Kaikki ovat sen jo aikoja sitten unohtaneet. Tänään on etusivulla taas joku kuninkaallisten vaatevalinta tai muuta todella TÄRKEÄÄ.
Lehdistö keksii hölmöjä nimiä kaikelle mahdolliselle, joten en suutu tuostakaan pöljyydestä.
Briteillä on tapana valittaa joka asiasta. Vaikka olisikin lunta niin sitten valitettaisiin kuinka oli liian kylmä, ruoka huonoa, palvelu huonoa, jouduttiin odottamaan jne.
En. Termi kuvaa hyvin paitsi Lappia niin koko Suomea. Englannissa on toki karseat säät mutta maisemat on kauniit, etenkin Skotlannissa ❤ Suomesta tulee mieleen juurikin ne kakkakasat.
Loukkaannuin. Tekisivät haukkumisen sijaan ilmastonmuutokselle jotain siellä briteissäkin. Ei mikään ihme, ettei Lapissa ole lunta kun koko maapallon keskilämpötila nousee.
Minäkin loukkaannuin kun kävin Lontoossa, eikä siellä ollut sitä sumua, mistä aina puhutaan. En ymmärtänyt vaatia rahoja takaisin, mutta seuraavalla kerralla varmasti.
Totuus tekee kipeää. Lappi nimenomaan on crapland. Hirveetä kusetusta alusta loppuun. Lumi on ainoa juttu, jolla tuo kierojen jänkhäjunttien takahikiä voi ketään houkutella.
Mitäs lentävät sinne lentokoneella. Oma moka että ilmasto on mitä on.
Kunhan no deal brexit tulee ja punta vajoaa arvossaan, niin sittenpä ei enää ole noilla varaa Lapin hintoihin. Tai kenenkään muunkaan. Saavat jossain Blackpoolin paskasella rannalla hokea crappiaan.
En loukkaannu koska Britanniasta käsin ei juuri ole varaa arvostella ketään.
Olen iloinen. Mitä enemmän suomesta on negatiivistä kuvaa ulkomailla, sitä vähemmän tänne tulee ketään ulkkiksia tekemään yhtään mitään (sotkemaan, kuluttamaan luontoamme).
En. Nauratti vaan niiden luuserien ulinat. Ei me mitään lumitakuuta ole annettu marraskuussa minnekään, ei edes Lappiin.
En. Minun mielestäni kertoo ihmisestä paljon, jos hän on valmis lentelemään ympäri maailmaa seurauksista viis niinkin epävarman tekijän perässä kuin lumi ja sitten koko loma on crap kun sitä tekijää ei olekaan. Loma on juuri niin crap kuin siitä itse tekee. Hyvä vaan jos idioottit eivät nyt lennä tänne kun sitä lunta ei ole. Turhaa lentelyä pitäisi oikeasti alkaa rajoittaa.
Päinvastoin, oon tyytyväinen. Ja todella naurettavaa oli lukea rovaniemeläisten yrittäjien selitystä kuinka on vaikka mitä hienoa ja hauskaa tekemistä vaikka lunta ei ole. Porojen katselua ym LOL