Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapuri

jälkijää
25.11.2018 |

Naapurini valitti ensin automme pituudesta, ei mahdu ajamaan parkkiruutuun vaan meinaa osua mattotelineeseen juurikin automme pituuden vuoksi. Muut ruutujen omistajat eivät törmänneet tähän ongelmaan, yksi näistä on yli 90v. Keskustelin tän ongelmaparkkeeraajan kanssa ja hän alkoi oirehtimaan pian keskustelun jälkeen, ehkä mieltä painoi tää asia. Muutama vuosi tapahtuman jälkeen eli juuri nyt hän pyysi minulta tulkintaa aiemmin aloittamaamme juttuun. Tein sen, mut tuntuma oli ettei hän sitä halunnut, vaan testasi alanko moiseen ylipäätään enää. Vein tilaamansa jutun ja hän esitteli asuntonsa minulle. Nyt huomasin että hän myy asuntoa pois. Häntä selkeästi vaivaa se aikoinaan länkyttämänsä asia ettei mahdu parkkiruutuun, se kun on niin helppo naisellisella äänellä visertää miehelle joka on taloyhtiön hallituksessa. Asumme pienemmässä asunnossa ja se heijastui hänenkin puheissaan, kuten esim. kun hän esitteli asuntoaan mulle. Sitä parkkiruutua yritettiin meiltä pois, tämä hallituksen henkilö norkoili ovellamme ihan riesaksi asti. Olisi tarjonnut kadun vierestä paikkaa, johon lumi luodaan, eli ei olisi ollut mahdollisuutta parkkeerata siihen. Hiekkakasakin siinä on ja sähkökaappi. En itse muuta kuin ihmettele tätä vaikutusta minkä tämä jättää jälkeensä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, missä tässä on pää ja missä häntä?

Vierailija
2/3 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää parkkiruudussa, häntä isommassa asunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää parkkiruudussa, häntä isommassa asunnossa.

Aaaahah, no nyt meni jakeluun, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi