Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö miesten elämässä todella ole muuta kuin naisen saanti?

Vierailija
25.11.2018 |

Netissä törmää paljon näihin tyyppeihin joiden elämän ainut tarkoitus tuntuu olevan se, että saa naisen/seksiä. Mietin usein, että miten yksinkertaista sakkia miehet oikein on, jos ollaan menossa narun jatkeeksi vain siksi, ettei kukaan just nyt halua panna sitä. Hankkikaa vaikka joku harrastus?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Ei mitään muuta elämänsisältöä löydy?

Vierailija
2/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä tapaa se sinun elämääsi hetkauttaa? Idiootteja riitää molemmissa sukupuolissa, ap on yksi esimerkki siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on jatkuva vauvakuume. 

Vierailija
4/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen sanonut vanhuksille, kun valittavat yksinäisyydestä. Voisivat hankkia jonkun harrastuksen eikä valittaa ihmisseuran puuttumisesta. Luulisi tuohon ikään ehtineiden osaavan jo viihdyttää itseään

Vierailija
5/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samoin me miehet ihmettelemme, miksi niin moni nainen syö mielialalääkkeitä. Hullujako te kaikki olette? Miksi ette vaikka harrasta.

Vierailija
6/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen saannista viis, kunhan itse saa.

Vierailija
7/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä se jos joku kärsii puutteesta, mutta se ärsyttää jos siitä aletaan syyllistää koko sukupuolta. Kun kellään ei ole velvollisuutta tarjota itseään kellekään.

Mutta tuohon, ettei elämässä olisi muuta sisältöä. Niillä jotka "saa", sitä muuta sisältöäkin varmasti näyttää löytyvän. Samalla tavalla köyhillä tuntuu olevan elämän sisältönä raha, ja kaikkein köyhimmät ajattelevat vain ruokaa. Oikeastaan ne ovat onnekkaita, joilla ei ole sisään rakennettuna kovin vahvaa tarvetta "saada" naista/miestä.

Vierailija
8/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri 22 h risteilyllä pikkujouluaikaan ja samaa tuli mietittyä.

Sille Kannelmäen seksinukkeyrittäjälle vinkkinä, että laivalle sellainen kannattaisi perustaa.

Vierailija
9/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla taas on päätehtävänä elättäjän löytäminen. Eikö ne keksi itselleen mitään harrastuksia tms.

Vierailija
10/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakastuu ku saa säänöllisesti p.... ihana rakas <3, sinä vain.....

Vierailija
11/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miesten". Ihanaa yleistystä jälleen uniikilta lumihiutaleelta, jonka kohdalla ei saa yleistää. 

Vierailija
12/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette pysty ymmärtämään, millaista se vaikutus on koko elämän kannalta olla aina kelpaamaton :(

Vierailija
13/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla on ihan normaali elämä. On työ tai opiskelu, harrastukset, kaverit ja muut läheiset ihmissuhteet.

Vierailija
14/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä törmää paljon näihin tyyppeihin joiden elämän ainut tarkoitus tuntuu olevan se, että saa naisen/seksiä. Mietin usein, että miten yksinkertaista sakkia miehet oikein on, jos ollaan menossa narun jatkeeksi vain siksi, ettei kukaan just nyt halua panna sitä. Hankkikaa vaikka joku harrastus?

Olen nainen ja aikuisikäni ollut lähes aina parisuhteessa eli omakohtaista kokemusta yksinäisyydestä/kelpaamattomuudesta ei ole, mutta pystyn kyllä hyvin ymmärtämään sen, kuinka musertavaa se voi olla miehelle tai naiselle. Me ihmiset kun yleensä haluamme jakaa elämämme jonkun lajikumppanin kanssa, rakastaa ja olla rakastettuja. Ei siinä harrastukset välttämättä riitä täyttämään sitä tyhjiötä. Vaikutat itse yksinkertaiselta ja kylmältä, ap, kun kirjoitat tuolla tavalla...

Vierailija
15/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei edes kaipaa sitä seuraa, vain säännöllinen reikä on haussa. Nainen saa näkyä ja kuulua vain pökkimisen aikana.

Vierailija
16/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on harrastuksia, intohimoja ja vaikka mitä, mutta ei naista. Varaan oikeuden nillittää asiasta hautaan saakka.

Ja ei, tähän ei ole ratkaisuna mikään "itsensä kehittäminen haluttavammaksi", koska tämän paremmaksi en voi enää kehittyä. Siksi nillitän.

Vierailija
17/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Paitsi ehkä joillekin (naisille kelpaamattomille) maailmanparantajille, jotka omistautuvat tieteelle tai muuten yhteisen hyvän eteen.

Vierailija
18/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies ei edes kaipaa sitä seuraa, vain säännöllinen reikä on haussa. Nainen saa näkyä ja kuulua vain pökkimisen aikana.

Ihmekös tuo kun kuulee esim. tätä palstaa lukevana jatkuvaa valitusta miehistä. Koskaan ei ole mikään hyvin ja aina se on miehen vika. Kuka sellaista jaksaa kuunnella? Tuntuu että harvat ovat ne naiset jotka ovat sinut itensä kanssa eivätkä valita jostakin turhasta koko ajan.

Vierailija
19/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet kun miehet on tehty palvelemaan naisia, vastine vaan on usein niin huono, että sijoituksetkin hajautetaan useampaan naiseen.

Vierailija
20/26 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tervekätinen mies muka naista tarvitsee?

Mielummin harrastan ja matkustelen kuin otan uudestaan naisen vaivoikseni määräilemään mitä saan tehdä, koska ja kenen kanssa. Ja tällä tekemisellä en siis tarkoita seksiä.