Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestäni liikaa, mieheni on narkkari

Vierailija
24.11.2018 |

En kestä tätä. Taas on tällainen päivä kun ikävään voisi vain kuolla.
Mieheni käyttää piriä, essoja, lääkkeitä, viinaa. On hyvin masentunut. Sai potkut ja asuntoaan vihaa.

Kaipaan sitä miestä joka oli aina läsnä. Rakastimme toisiamme paljon. En voi selittää kuinka hyvä olla meillä oli. Suunnittelimme tulevaa, kaikki oli hyvin.

Mies retkahti masennuttuaan. On muuttunut tosi etäiseksi. En osaa tukea häntä oikein. Syyttelen, itken, haukun. Olen kamala. Kärsin tästä! Haluan takaisin mieheni! Vihaan VIHAAN HUUMEITA.

Mitä voin tehdä? Mies haluaa erota, kun on sekaisin. Sitten taas itkee pahaa oloaan, on tosi pohjalla.

En jotenkin osaa auttaa häntä. Yritän kaikkeni. Mutta myös minun elämä ja minä olen tärkeä. En pysty suodattamaan kaikkea p*skaa jota mieheltä nykyään saan. Raivoa, monen päivän radotus-putkia jolloin ei pidä yhteyttä. Tilanne on kamala! Tuntuu, että en tunne tuota miestä. En halua edes nähdä häntä.

Mutta silti ikävöin koko ajan. Rakastan aivan älyttömästi ja syvästi. Ja tunnen ja tiedän että mies myös. Hän on hyvä ihminen kaiken tuon takana, herkkä, tunteellinen, syvällinen. Ihanin. Olen huolissani ja pelkään miehen terveyden puolesta.

En kestä tätä enää. Tämä tilanne on jatkunut nyt 5 kuukautta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pitkitä eroa vaan tee se heti. Mieluummin muuta ensin pois ja kerro vasta sitten, että haluat eron. Voi muuten suuttua.

Vierailija
2/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sinulle, että kärsit. Muuta en nyt sano :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei paranna riippuvuutta. Sinun on ajateltava itseäsi ja tuo suhde ei ole hyväksi, se pilaa sinun mahdollisuutesi normaaliin elämään, jos sinulla on lapsia niin heidät voidaan pahimmillaan huistaanottaa suhteen takia.

Päihdeongelmat voivat uusiutua helposti, monesti ihmisen on käytävä todella pohjalla tajutakseen, että jotain on tehtävä että vielä on mahdollista selvitä elämässä.

Tuki on tärkeää, mutta se ei tarkoita että annat kaiken aikasi, apuasi ja rahasi päihdeongelmaiselle. Ongelmaan kuuluu kyky käyttää ihmisiä hyväksi ja asettaa omat tarpeensa muiden edelle.

Ero on aina vaikeaa, ei ole hävettävää että sinulla on tunteet. Silti järki on joskus laitettava tunteiden edelle.

Et voi vaatia aikuista ottamaan apua vastaan tai sitoutumaan vaikka niihin asuntolan sääntöihin, vaan hänen on itse saatava motivaatio tähän.

Jos otat miehen luoksesi asumaan on todennäköistä että tästä seuraa sinulle häätö. Käyttäjät eivät välitä mihin aikaa tulevat toisten oville koputtelemaan ja jos ovi ei aukea se saatetaan murtaa auki vaikka sorkkaraudalla.

Olisi järkevää laittaa kaikki välit kokonaan poikki ja pyytää ottamaan seuraavan kerran yhteyttä kun on lopettanut käyttämisen. Joskus tämä keino on se kannustava ja silmiä avaava teko, joka pistää ihmisen tosiaan miettimään ja yrittämään enemmän elämältään.

Vierailija
4/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tukenut miestäsi tarpeeksi. Tämä on suoraan mammojen masennuksen hoito-ohjeista. En tosin tiedä päteekö tämä mieheen. Monet näistä ohjeista kpskettavat vain toista sukupuolta.

Vierailija
5/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse riippuvainen miehestä ja hän huumeista.  En tiedä onko sinulle tosin mitään hoitoa tarjolla, toisin kuin hänelle.

Vierailija
6/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä rakasta sitä miestä vaan itse luomaasi haavekuvaa etkä pysty edes myöntämään itsellesi että sitä miestä ei edes ole olemassa. Olet tunnekoukussa - et ole terve.

Vierailija
7/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa heti, ei tuosta tule mitään. Monia eri päihteitä ja alkoholia käyttävän kanssa ei vain pysty seurustelemaan normaalisti, eikä mies tuosta muutu miksikään. Jos haluat hyvän elämän, eroa.

Vierailija
8/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää metsään patikoimaan moneksi päiväksi. Siinä on huumetta ihan tarpeeksi. Lääkkeitä toki perustellusta syystä voi käyttää.

Vierailija
9/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikittääkö miehesi kannabista?

Vierailija
10/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse riippuvainen miehestä ja hän huumeista.  En tiedä onko sinulle tosin mitään hoitoa tarjolla, toisin kuin hänelle.

Tämä.

Toivottavasti teillä ei ole lapsia. Jos on, toivottavasti edes hänen/heidän takiaan pysyt kaukana narkkarista.

Vierailija
11/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mitä ihmettä mammat? Ei ap ole syyllinen enkä ymmärrä miksi tässä nyt aapeen kimppuun hyökätään? Tunteilleen ei voi mitään ja tietysti ikävöi sitä miestä, millaiseen rakastuikin eikä mihinkään narkkariin. Ei ap ole mitään tehnyt väärin.

Vierailija
12/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että hänen on valittava sinut tai huumeet. Välimuotoa ei ole.

Vierailija
13/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti ihan hirveitä nää teidän muutamat vastaukset, ei voi muuta sanoa.

Millä tavalla olen miehestä riippuvainen, pystytkö selittämään? Olisiko sinusta normaalia, että kaiken hyvän jälkeen minun olisi helppo jättää ihminen, jota rakastan ja joka on sairas?

Emme näe miehen kanssa, annan kyllä hänen mennä. Kai mä silti saan kaivata sitä ”normaalia” ihmistä, sitä joka on tuon huumekoukun takana?

Ap

Vierailija
14/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭yhyy

Vierailija
15/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puolivuotta sitten oli vielä kunnonkaveri ja nyt yhtäkkiä menee tollassia aineita:O Wau! Luulis että olis kaljalla alotellut ja siitä vuosien saatossa ehkä päätynyt piriin ja essoihin.

Vierailija
16/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin tuommoista vuosia, ja masennuksesta tälläkin miehellä tuo käyttö lähti. Meille jopa syntyi suhteen aikana lapsia ja lopulta vuosien jälkeen jätin hänet, olisi pitänyt jättää jo paljon aiemmin. Minäkin vaan niin sokeasti rakastin ja uskoin, että hänestä vielä tulee se mies johon joskus rakastuin.

Tosi asia vain on se, että vain pieni osa käyttäjistä todella löytää motivaation päästä mömmöistä eroon ja sekin on kova ja rankka tie läheisille seurata sitä parantumista.

Eli suosittelen eroa minäkin, tuo on todella rankka tie, jos valitsee olla narkkarin puoliso.

Vierailija
17/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

💔