Käsitteletkö boileria hanskat kädessä?
Kommentit (12)
Kutsun ammattimiehen, jos tulee boileriin vika.
Kertakäyttöhanskoilla, 100 kpl 4-6 euroo. Myös kasvikset ja muut lihat valmistan hanskat kädessä. Mulla on inha käsi-ihottuma ja se ei tykkää edes vesipesusta, näin vähennän lotraamista ja onhan se hygienisempää hanskat kädessä.
Nuolen broilerin kuumaksi, ilman hanskoja.
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttöhanskoilla, 100 kpl 4-6 euroo. Myös kasvikset ja muut lihat valmistan hanskat kädessä. Mulla on inha käsi-ihottuma ja se ei tykkää edes vesipesusta, näin vähennän lotraamista ja onhan se hygienisempää hanskat kädessä.
Ihan yhtä hygieenistä on kun on pessyt kädet. Luonto kyllä kiittää tuosta muovihanskojen käytöstä.....
Boileria kyllä riittävillä hanskoilla ettei viiltoja ja hätätapauksessa varoa ettei polta käsiään.
Itse suosin paksuhkoja rukkasia, ainakin jos se on kuuma.
Kyllä mäkin niillä kertakäyttöhanskoilla käsittelen. Niitä saa 50 paria 5 eurolla ja samoja käytän myöskin siivouksessa jne.
Meillä on kaukolämpö joten talossa ei ole boileria eikä sitä ole tarvis käsitellä lainkaan.
Meilläkin on kaukolämpö niin ei ole boileria. Mutta edellisessä talossa sellainen oli, en tiedä miten sen kanssa toimittiin kun mies hoiti sen puolen kokonaan, saattoi sillä jotkut käsineet olla siihen hommaan.
En.