Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 14-vuotiaalle kummitytölle?

Vierailija
24.11.2018 |

Ja kyllä, haluan antaa tavaralahjan. Ja kyllä, olemme viettäneet aikaa yhdessä, mm. lomamatkoilla, mutta haluaisin yllättää hänet jollakin kivalla TAVARAlahjalla. Sitä paitsi rahaa heillä on.

Mikä siis olisi mukava lahja kivalle kummitytölle? Mitä te ostatte 14-vuotiaalle tytölle?

Kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet hyvin hänen makunsa, niin esim. koru.

Vierailija
2/5 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan saanut tuonikäisenä lahjoja kummeilta. Nykyään näköjään lahjotaan naapurin kissatkin. 14-vuotiaana olisin halunnut lahjaksi kirjan. Koruja en ole koskaan käyttänyt, mutta silti minulla on niitä kaapit täynnä. Lahjaksi saatuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Korua olen itsekin miettinyt ja jotakin Body Shop-tuotteita.

Ajattelin vain, mikähän mahtaisi olla "se juttu", mistä tuonikäiset tykkäävät.

Vierailija
4/5 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan saanut tuonikäisenä lahjoja kummeilta. Nykyään näköjään lahjotaan naapurin kissatkin. 14-vuotiaana olisin halunnut lahjaksi kirjan. Koruja en ole koskaan käyttänyt, mutta silti minulla on niitä kaapit täynnä. Lahjaksi saatuja.

Minä taas sain. ja saan toisinaan vieläkin esim. kutomansa villasukat, arvan tms. vaikka olenkin jo 40-vuotias.

Naapurin kissaa ja kummilasta ei mielestäni voi verrata kyllä millään. AInakin minulle kummilapseni ovat hyvin tärkeitä. Ja toki sen osoitan muillakin kuin lahjoilla.

Monien olen kuullut lopettavan lahjojen antamisen rippikouluikään. Mutta  sitten muistavan esim. valmistuessa, täysi-ikäisyydestä, jne.

Vierailija
5/5 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas sain. ja saan toisinaan vieläkin esim. kutomansa villasukat, arvan tms. vaikka olenkin jo 40-vuotias.

Naapurin kissaa ja kummilasta ei mielestäni voi verrata kyllä millään. AInakin minulle kummilapseni ovat hyvin tärkeitä. Ja toki sen osoitan muillakin kuin lahjoilla.

Monien olen kuullut lopettavan lahjojen antamisen rippikouluikään. Mutta  sitten muistavan esim. valmistuessa, täysi-ikäisyydestä, jne.

Monilla ihmisillä on läheisemmät välit naapurin kissaan kuin kummilapseen. Kummilapset asuvat usein kaukana, ja tavataan kerran pari vuodessa. Naapurin kissa taas pyörii pihassa päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi