Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesku Loirilla on melkein kilon verran luomia lärvissä, miksei se käy leikkauttamassa niitä pois?

Vierailija
24.11.2018 |

Onnistuisi ihan julkisella puolellakin, jos ei Uunolla ole varaa yksityisellä asiaa hoidattaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei ole hänelle itselleen ongelma niin miksi ne pitäisi poistattaa?

Vierailija
2/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun tulee Veskun ikään niin alkaa jo ymmärtää että mikä on oikeasti tärkeää  ja mikä ei ole niin tarkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ollu siinä aina eivätkä haitanneet uran luontiakaan kunvesku oli nuori. Tänä päivänä jos pitäisi tyhjästä alkaa niin voisi olla toisin.

Vierailija
4/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt kyse sen verran vastenmielisestä näystä että voisi ottaa muut ihmiset huomioon.

Vierailija
5/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetellyt ihan samaa. Mulla oli yksi paljon pienempi luomi naamassa ja kävin terkkarilla poistattamassa. Joku 15min ja yksi tikki. Helppoa ku heinän teko.

Vierailija
6/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt kyse sen verran vastenmielisestä näystä että voisi ottaa muut ihmiset huomioon.

Laittaisitko kokovartalokuvan itsestäsi niin voimme yhdessä arvioida mitä haluaisimme sinussa muuttaa?

Vierailija
7/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvittelee että Loiri lukisi hänen viestejään tältä palstalta.

Vierailija
8/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ollu siinä aina eivätkä haitanneet uran luontiakaan kunvesku oli nuori. Tänä päivänä jos pitäisi tyhjästä alkaa niin voisi olla toisin.

No eivät tietenkään ole olleet aina. Oletko ihan tyhmä? Totta kai luomet kasvavat iän myötä.

https://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2017/img112789-previewImage.jpg

https://im.mtv.fi/image/6624500/landscape16_9/1024/576/195f0baf65b99656…

Vierailija
9/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän sairastaa ihosairautta, jossa luomen leikkaaminen (tai ylipäätään luomeen kajoaminen) aiheuttaa vain entistä useamman luomen syntymisen.

Vierailija
10/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap.n oman terveydenhoidon laita?

Se kun on se oma itse se ainoa murunen koko

maailmankaikkeudessa, mihin voi vaikuttaa.

Tietty helpompaa on länkyttää roskapalstalla

vaikka jonkun julkkiksen luomista ja olla tekemättä mitään.

Vierailija
11/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksytkö myös sen, että kaikki naiset eivät meikkaa? Vai tehtailetko palstalle aloituksia "Miksi naiset eivät meikkaa, miksi naiset eivät pidä huolta itsestään, meikkaaminen on muiden kunnioittamista"

Vierailija
12/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän leikkaaminen ole erityisen turvallista, tai ainakin siitä jää jälki vähimmillään.

Vierailija
13/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Veskun karisma johtuu juuri luomista ja hän tietää miten käy jos ne leikataan pois? Veskusta tuleekin tavis-Vesku.

Vierailija
14/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihmetellyt ihan samaa. Mulla oli yksi paljon pienempi luomi naamassa ja kävin terkkarilla poistattamassa. Joku 15min ja yksi tikki. Helppoa ku heinän teko.

Terkkarilla? Minä menin poistattamaan luomea kasvoista lääkärille, joka oli erikoistumassa kirurgiaan. Ei meinannut suostua poistamaan, kuulemma kasvoista luomet poistaa plastiikkakirurgi.

Vierailija
15/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsin koiralla oli samankaltaisia näppyjä kuonossaan ja koiraa sanottiin ihan yleisesti Vesku-naamaksi...

Vierailija
16/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö lemmykin kuoli? Luomeen.

Vierailija
17/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siistin näköinen tikin jälki on parempi kuin isot luomet.

Nykyään harvoin jää isoja arpia, osataan leikata siististi.

Kyllä itsekin ajattelen niin, että kun on esiintyvä taiteilija, niin olisi iselle sekä muille parempi, kuin noita luomia ei olisi, luulisi parranajon ja muun hteydessä olevan vaikeaa etteivät repeä tai ala vuotaa verta.

Ainahan sanotaan, että kannattaa leikata kaikki *ylimmäräiset* luomet ja patit pois, varsinkin jos ovat paikassa jossa saattavat hankautua tai muuten rikkoutua ja jäädä johonkin kiinni.

No, eipä ne luomet ole tuntuneet naismenestystä haittaavan ainakaan omiten juttujen mukaan. D

Vierailija
18/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vastenmielinen ajatusmaailma että kannattaisi sinunkin ottaa muut huomioon.

Eipä arvet, palovammat jne myöskään ole kovinkaan esteettisiä joten pitäisikö heidänkin pysyä kotonaan piilossa ettei vaan jonkun herkkä mieli järkyty?

Vierailija
19/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen poistattanut luomia tk:ssa.

Vierailija
20/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien muiden pitää tehdä niin kuin minä haluan!!! Se on juuri niin!!! Minä olen maailman napa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi