Paikalla muita, jotka ovat todella pitkässä parisuhteessa?
Pitkällä tarkoitan hyvin nuorena aloitettua ja edelleen jatkuvaa. Ei tarvitse olla ensirakkaus.
Kuinka pitkään yhdessä?
Minä aloitan. Yhdessä melkein 30 vuotta.
Kommentit (9)
Mun ikä huomioiden tosi pitkä eli aloimme seurustella, kun poika oli 15v. ja minä 14. Nyt hän 21 ja minä siis 20.
Yhdessä olemme asuneet kaksi vuotta. Lapsi on haaveissa ehkä siinä viiden vuoden kuluttua.
Eikö ole ihanaa, kun on vakaa parisuhde, ei tarvitse tutustua Tinderiin ja muihin nykyajan kotkotuksiin, tuntee toisen läpikotaisin jne ? :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ihanaa, kun on vakaa parisuhde, ei tarvitse tutustua Tinderiin ja muihin nykyajan kotkotuksiin, tuntee toisen läpikotaisin jne ? :)
Minä olen ollut suhteessa vasta kuukauden, mutta voin kertoa että kyllä, aivan mahtavaa kun pääsee pois noista deittipalveluista. Toivottavasti saan tämän naisen kanssa olla niin kauan kuin henki pihisee.
Olin 20-vuotias tutustuessani mieheeni, 21 kun aloitimme seurustelun. Yhdessä ollaan edelleen, olen nyt 51-vuotias, mieheni 53.
Kai tämä pitkän puoleinen alkaa jo olla..
Juuri vietimme 18v hääpäivää ja samassa kuussa pärähti 26v yhteistä taivalta täyteen.
Itse täytin äsken 43v.
24 vuotta yhdessä, 21 vuotta naimisissa, neljä lasta.
Mikä nyt kenellekin on todella pitkä. Tämä alkoi kuitenkin vasta kolmekymppisenä, mutta on jatkunut parikymmentä vuotta.