Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ero ja yhteiset ystävät

Vierailija
24.11.2018 |

oletteko menetäneet ystäviä kun erositte puolison kanssa.
itse olen muutamaan kaveriin olen pitänyt vähän yhteyttä eron jälkeen koska myös ex kaveraa heidän kanssa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menettänyt. Erosimme eksän kanssa ystävinä. Esim. oikein hyvä ystäväni on myös eksän kaveri. 

Lisäksi olen vielä eksän sukulaisiin yhteydessä. 

Vierailija
2/13 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea ero takana, ahdistaa kun ex viestitelee sukulaisilleni, mulle lähetelee kaikkea p.... mutta esittää/sanoo läheiseleni miten toivoo mulle kaikkea hyvää, jne.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron myötä menetin puolet ystävistä. Sosiaalinen piiri kapeni kovasti.

Vierailija
4/13 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin, he valitsi exän ja hänen uuden

Vierailija
5/13 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<3

Vierailija
6/13 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/13 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollessamme kavereerasimme molempien ystävien kanssa. Ei exäni kaverit kuitenkaan niin hyviksi ystäviksi minulle muodostunut, että olisin heihin yhteyttä eron jälkeen pitänyt. Jos on kadulla tai vaikka baarissa vastaan tullut, olen toki kuulumisia vaihtanut.

Vierailija
8/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin heille p... eron jälkeen, ystävystyivät myös  exän uuden kanssa , olin ilmaa, nyt kun "ystävpariskunta " erosi alkoi ystävyyden "kosistelu....."

Vierailija
9/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin , en uskaltanu kertoa miksi jätin, ja ex oli satuilut, kun saivat tietää niin henkisestä ja fyysisestä vääkivallasta, pettämisestä olisivat haluneet olla minun tukena, mutta en halunut heitä enää lähelle

Vierailija
10/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<3

Miksi ihmeessä joku sydän? Ehkä kirjoittaja on ollut niin ilkeä tyyppi, että hänen lähtönsä oli vain hyvä asia?

Vierailija
11/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, exäni kaverit olivat pääasiassa kaikki miehiä ja tietysti sitten heidän naisystävät, jos niitä sattui olemaan jollakin (iso osa sinkkumiehiä). Jos nyt jossain törmätään, niin toki moikataan ja vaihdellaan kuulumisia... Erostamme on 3 vuotta ja minulle tuli aika paska fiilis taannoin siitä, kun exäni yksi kaveri tuli MINULLE haukkumaan exäni uutta naisystävää ja kuinka minä olin niin paljon parempi...

Vierailija
12/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska yhteiset kaverimme olivat alun alkaen minun kavereitani. Kaverit valitsivat minun paitsi sen vuoksi, niin myös sen vuoksi, että erosimme miehen sivusuhteen vuoksi.

Ex syytti, että minä olin mustamaalannut häntä. Mutta en, sitä en tehnyt, kaverit valitsivat puolensa ihan itse.

Vierailija
13/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ystävä on ollut alkujaan pariskunnasta jomman kumman ystävä ja tutustunut myöhemmin sitten myös hänen puolisoonsa. Tuttavapiirissä ystävyys on eron jälkeen jatkunut sen henkilön kanssa, jonka kanssa ystävä oltiin aluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi