Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko läheisyyden/seksin puutteeseen kuolla?

Vierailija
24.11.2018 |

Tuntuu siltä, ainakin voi fyysisiä (psyykkisten) oireita olla ja tulla.
Itkettää taas vain ja kroppa on kuin perunasäkki joka painaa tonnin eikä jaksaisi liikkua yhtään tai olla mitenkään "hyödyllinen". Mutta kauppareissu on hoidettavana ja kaikki kotityöt mitä nyt onkaan oli arki tai vkonloppu.
Sanoinkuvaamattoman paha olla, voisin heittäytyä johonkin vaikka kadulle makaamaan ja kirkua, että tule joku ihan sama kuka ja PANE minua, anna halaus, halua minua, JOTAKIN!!!
😢

Niin siis oma mieheni ei minua halua, ed kerrasta 1v5kk.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha puutos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha puutos kirjoitti:

Näin sinkkumiehenä vituttaa lukea tuollaista.

Ehkä kuolen epäsuorasti tähän vitutukseen.

Miksi? Pahoittelut, että aiheutin sulle vitutusta. Mutta jos näet minut tuolla kadulla kuvailemallani tavalla, niin ole hyvä, laulun sanoja lainatakseni, kyllä, itkisin onnesta jos panisit minua kunnolla.

Ap

Juuri tuo että sanotte aina yhtä, mutta toimitte toisin. En tule näkemään sinua kadulla lemmenkipeänä, koska te naiset ette koskaan tee niin. Se vituttaa, koska tiedän että voisin viedä sinut seitsemänteen taivaaseen, ja ylikin.

Missä sinut voi tavata ? ;)

Vierailija
22/24 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen päättänyt elää ilman naisia ja miehet eivät fyysisesti viehätä, teenkö minä itsemurhan.

Tee mitä teet, mutta minä en ole päättänyt elää ilman naisia, naiset ovat sen päätöksen puolestani tehneet. Mikä on vain julmaa.

Kiitä onneasi, tunnetko yhtään miestä jonka nainen olisi tehnyt autaaksi pitkällä tähtäimeillä ajateltuna? Tunnetko onnellisia ihmisiä?

Valitettavasti tunnen, esim. omat vanhempani. En voi ymmärtää miksi naisten täytyy aina esittää överivaikeaa, ja vahingossakaan ei saa näyttää kiinnostustaan miehelle. "Miehet tahtoo saalistaa!" VMP!!!

Minä en tunne kuin yhden, enkä ole varma kuinka tyytyväisiä lopulta sielläkään ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha puutos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha puutos kirjoitti:

Näin sinkkumiehenä vituttaa lukea tuollaista.

Ehkä kuolen epäsuorasti tähän vitutukseen.

Miksi? Pahoittelut, että aiheutin sulle vitutusta. Mutta jos näet minut tuolla kadulla kuvailemallani tavalla, niin ole hyvä, laulun sanoja lainatakseni, kyllä, itkisin onnesta jos panisit minua kunnolla.

Ap

Juuri tuo että sanotte aina yhtä, mutta toimitte toisin. En tule näkemään sinua kadulla lemmenkipeänä, koska te naiset ette koskaan tee niin. Se vituttaa, koska tiedän että voisin viedä sinut seitsemänteen taivaaseen, ja ylikin.

Missä sinut voi tavata ? ;)

No kuule aivan kaikkialla, olen liikkuvaista sorttia :(

Vierailija
24/24 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset Ap liity tinderiin ja laita herutuskuvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi